2009年5月24日星期日

曬後

開始脫皮了,手臂和背上被曬傷的地方,黑了一大片,而且陸續掉皮屑。

我從來都不是個勤護膚的人,要不是洪給了我一支曬傷膏,我大概會隨便讓它自生自滅。因為剛曬傷時狂塗了好幾天,現在脫皮一點也不痛,只會有癢癢的感覺。好多手的我,總忍不住伸手把皮屑撕下來,一小塊一小塊地,有時看電視撕上半個小時,看到垃圾桶裡的死皮,心裡痛快得很。

媽總叫我住手不是再摸,這個很難,唯有躲在床上臨睡前偷偷地撕。看到舊皮下新生的皮膚白一點又滑一點,便恨不得做個果酸換膚療程,拿拿臨去舊迎新。我甚至想過沖涼時狠狠地做磨沙,把死皮全磨走,後來沒有,因為呢,我覺得用手撕實在一點。

洪問我曬傷後現在怎樣,我如實把以上的話告訴他,他聽後受不了地唸了我幾句。我說沒關係啦反正有一年半載不見天日,真的留疤到時也好了吧。

6 則留言:

assenav 說...

我都開始甩皮,而且我同你一樣忍不住手將D皮一塊塊撕下來,雖然不停比阿媽話我手賤,不過真係非常過癮,而且總比甩到周圍都係好得多。

不過我撕唔到背脊D皮,所以耐唔耐要除衫,然後將件衫上面D皮屑fing落黎,訓覺前我就會拿一塊膠紙將背脊D皮痴走,費事搞到成張床都係皮!

不過你記得多D搽body lotion,尤其甩皮部位,你之前唔係買左支la mer咩?可以大派用場!

揚眉女子 說...

嘩好在唔係得我一個咁多手! 妳仲堅用膠紙! 不過都係個好提議喎等我又試下先.

係喎差D 唔記得支LA MER!!!!!!!!!

不是公主 說...

我以前曬傷左都會咁呀
超有快感!!

揚眉女子 說...

嘩嘩嘩, 原來我好正常喎!!!

自由行 說...

我係之前問你沙巴的女子, 睇完呢篇..我覺得會好痛......
我應該會6月去呀!! 又多一個燒焦人!

揚眉女子 說...

係呀, 真係會好痛!!