2009年5月25日星期一

甩色睫毛液

下雨了,今天午飯時,同事說要拿傘出去。我懶,心想走幾步,應該OK 啦,所以兩手空空。下了樓,看到玻璃門前的雨點,心想乃嘢了,十分焦急。

我說:最鬼憎落雨死啦咁點算呀!
M說:都無辦法架喎咪濕少少囉!
H說:都係啲雨粉啫都唔怕嘅。
T說:妳唔係想上返去攞遮吓話?
我說:唔係呀我今日啲Mascara 唔防水架濕咗甩色咁點算呀!

當我說畢的時候,被眾人齊心地反了一記白眼和妖了一聲。咩啫咁真係會甩色架嘛!出到露天處,我便用雙手蓋在額上低著頭急步走,好心的男同事H把他的傘子借我,正當我狂叫佢等等遮埋你時,他已一支箭地跑入餐廳。

身旁的女同事M串咀說,妳啲眼睫毛太長呀自己一把啦!

8 則留言:

匿名 說...

天文台話仲會落幾日雨

保重

--小星

揚眉女子 說...

哈哈哈, 我會保重架喇.

新鮮人 說...

太長的眼睫毛?
可以擋雨嗎?
哈哈哈~~~ =p

揚眉女子 說...

如果掃左防水既睫毛液, 係可以架!

佢話我d 眼睫毛太長, 好椏柞呀~

ee 說...

我給你買了防水睫毛膏...你一定鍾意的!哈哈哈

揚眉女子 說...

wow!!! 岩晒!!!!

匿名 說...

MAQUILLAGE有個新嘅彩色睫毛液好正啊~防水又有同色EYELINE.
你愛彩色EYELINE/睫毛液嗎?

愛化粧的人

揚眉女子 說...

彩色EYELINE--> 超中意. 有咩色??