2009年5月7日星期四

尖沙咀

我每天都是乘村巴上班的,在站頭有個站長阿姐,大約四五十歲,日常負責分配司機工作及點數找錢。

話說今天我聽到以下一段大氣電波對話。

阿姐:「喂喂達達呀你今日唔駛轉更喇照去番尖沙咀線啦!」
司機:「咩話咩話聽唔到呀再講多次?」
阿姐:「我話呀你今日唔駛轉喇照去番SUZIE 線啦SUZIE 線呀!」

當聽到「SUZIE 線」時,我確實O 晒咀窒了窒才想到甚麼一回事。
頂尖沙咀SUZIE 吓話!

7 則留言:

Mic 說...

哈哈哈哈哈!
阿姐佢係咪「樣貌與身材GOOD FIT 夾耀眼」?

篤篤篤撐 說...

WAKAKAKKAKAKA

揚眉女子 說...

Mic,

咁就梗... 唔係啦!

篤篤篤撐,

不過當時其他人無表情喎, 唔知係咪得我覺得好笑.

篤篤篤撐 說...

其他人無表情喎
>>>佢地驚暴露真實件齡ar..你笑o甘大聲, 露底了, kakakakaaka

揚眉女子 說...

今日佢都係咁講呀, 話去SUZIE!

說...

哈哈....
果個阿姐好風趣呀!!!!!

揚眉女子 說...

佢後生一定好英!