2009年5月2日星期六

貴氣的喬治傑生

話說洪去了丹麥,今天告訴我他去了逛丹麥的名牌喬治傑生,那是一家百年歷史的經典銀飾品牌,在香港的IFC 和又一城都有分店。我不知道喬治傑生,算我膚淺好了,他總是鍾情於些不甚出名的牌子,所以他一路說,我只是一路唯唯諾諾地聽。

然後他說,在丹麥買很便宜,現在打四折,所以他買了很多。嗯,原諒我好敷衍地和應了一聲,我知道即使是一折也很肉痛的那種啦!但頗有藝術家脾氣的他,卻用藝術眼光看待,當然認為划算得很。

說著說著,他突然爆了一句,買了一條項鏈和小垂扣給我,當生日禮物呀!我才猛地驚醒過來,立即叫他從頭再說一遍。

他說,他看中了一款復古式的銀鏈,於是買下來送我當禮物,另外還買了一顆小垂物,當成鑰匙扣飾或吊咀也可以。我頓時嘩了一聲,心想,送我的話,似乎浪費了一點。本來想問他多少錢,但想了想,還是婉轉一點,問他原價多少好了。他心算了一下,說那銀鏈原價大約港幣六千吧,但他強調打折後好便宜。

嗄?我可瞪大了眼睛說不出話。咳咳,職業病又跑出來了,連忙著他不要再買甚麼送我,我一度忍不住想唸他,其實銀一點都不值錢架!

Collection

12 則留言:

Unknown 說...

George Jenson 係皇家御用銀飾,1960 年中(Tiffany 還未在香港出世)已經係中環 皇后戲院 有一間.我屋企人好鍾意去買Bracelet, 真的好靚.

**Tiffany 第一間 係三越 **

揚眉女子 說...

哈哈, 多謝你既補充資料! 你咁講, 我覺得自己好OUT 呀!

assenav 說...

我都好鍾意George Jensen,之前係LA同朋友見過,當時我覺得係高級版Tiffany。不過就真係好貴唔捨得買(除非我買得起林寶堅尼,就應該會捨得)。

我最鍾意都係Cartier。又,原來GOOD好有米!

揚眉女子 說...

其實如果洪生未買, 我打算叫佢折現比我幫佢做善事仲好... 反正我都唔好呢D 野.

仲有, 到底係George Jensen 定Georg Jensen??

assenav 說...

Georg Jensen,因爲我copy & paste,所以錯左

揚眉女子 說...

啊, THX! 已改正內文!

ee 說...

GJ的設計很獨特,而且他們有好幾位設計師,都說得上名留青史。

它跟Tiffany,是兩個世界喇。相對起來,GJ更適合你。

我都很喜歡GJ,可是,對於我等低級打工仔來說,不是可以常買的高檔奢侈品。我就只捨得買過一條頸鏈。另一次,是買銀刀叉送好友的初生兒,祝他一世衣食無憂!是非常精美的設計。

忘了,還有一個鎖匙扣放著未用。那個可說是最便宜抵用的GJ設計產品。

揚眉女子 說...

嘩!!!!! 原來呢個牌子咁多人識... !!!!

又, 多謝妳既意見!

Unknown 說...

Hi assenaV,
千奇唔好咁講 我只是普通人一名...

**3個產品 係唔同級數**
Jensen 唔係讀 Jen sen..

揚眉女子 說...

GOOD,

咁你認為點排名?
我好老套, 覺得Cartier 最勁囉.

assenav 說...

憑著我對品牌知識的無限好奇
我找到這個網站介紹其讀法
http://forvo.com/word/georg_jensen/

Georg is not George, more like Yorg..
Jensen is Yen-son, in Latin, "J" is pronounce as "Y"...

好翹口!

Tiffany & Co. 比較奇怪,由平到貴的級數都有,同埋三家風格都唔同!

Tiffany比較簡約,以綫條爲主,而據我觀察,Georg Jensen則帶有多些波西米亞味道,至於Cartier就當然係貴婦級,用料同手工都無與倫比。

而加的我都係比較喜歡豬耳繩,哈哈!

揚眉女子 說...

嘩... 死囉真係連讀都未識.

都係帶返我D 朱義盛算!