2009年5月3日星期日

有眼不識喬治傑生



話說細心的洪今天發了張照片給我,就是這條原價價值港幣六千大元的項鏈。嗯,恕我有眼不識泰山,橫看豎看,也沒看出那裡值千千聲呢?不過還是封咀好了,因為原來這裡很多猛人,是我細路仔不識世界而已有怪莫怪。

忽然好想呼招眾友人,別送我禮物,改送入數紙好嗎?自己留起也可以,因為呢,做夠一百蚊善事可以退稅架!

11 則留言:

Albert Jiang 說...

挺不錯的

揚眉女子 說...

咳咳, 價錢就唔喇.

匿名 說...

"做夠一百蚊善事可以退稅"

我在NGO做事,每年都要幫手賣兩疊獎券。雖然說賣不完可交總部,但怕煩和樣衰,次次硬食全部!!!

可唔可以退稅呢?

-小星

Unknown 說...

貴唔貴 抵唔抵 真係見仁見智,最緊要係配唔配合自己身份,OL 用 LV/Chanel etc....
上班 (就算是真貨) 我唔會覺得佢有錢..因為身份不配合.
**Cartier** 梗係好啦

assenaV,
讀法 全中...真好學

揚眉女子 說...

小星,

要睇下係咪慈善機構, 如果係, 理論上可以.

GOOD,

即係我囉, 上班既OL! 灰!

Unknown 說...

揚小姐,
唔好誤會,唔係話'妳',我覺得 妳唔係果種人.Pls....

揚眉女子 說...

唔洗緊張, 我知你咩意思, 笑吓先!

講開LV, 我有一千零一個 (本來有兩個, 不過另一個細袋唔見咗!), 好耐之前買架喇, 不過我粗魯, 唔捨得用, 之後潮咗, 直情想拮大脾肉.

唯有死死地氣換過內裡, 從此之後唔敢再買名牌.

assenav 說...

我都係得一千零一個LV,Vernis銀包,用左五年,仲好鍾意。以我貪新忘舊的性格黎講,好難得架!

Tiffany,大衆化系列好普通,通街都係;貴的又買唔起(同埋無理由自己買),因爲D鑽石卡卡聲。

Cartier我要自己買!

揚眉女子 說...

鑽石--> 唔會買多因為賣返出去唔值錢, 只係打算一世人買一隻靚既鑽石介指, 一卡既, 要自己買!

assenav 說...

我就覺得鑽石戒指一定要人送,而且要多過一卡!其他首飾,鑽唔鑽真係無所謂

揚眉女子 說...

太貴, 唔捨得要人送呀.