2009年5月2日星期六

嚇死人的山雞

話說我媽上星期回鄉探親,星期四才回來。甫回到家便打電話給我,我在上班,沒留心她的話,她重複了好幾遍,婆婆送了一隻雞擺設給我,很像真的,大大隻像真山雞一樣,連我的貓貓們都以為是大鳥,紛紛起晒鋼擺出撲獵的姿勢。

我聽罷哈哈大笑,轉頭便忘了這件事。那天晚上我回家時家人都睡了,偶然記起那隻擺設,原本還以為放在媽的房間,我看過沒有,所以沒再放在心上了。沖完涼後,我便如常地擰開房門,步入我的房間,誰知一打開門便看到這個。

頂你仆K 想嚇L 死人嗎?頭一下我還真的以為跑了隻雞入來,嚇得我幾乎尖叫出來,幸好我忍住了因為怕驚動了這隻山雞會雞飛狗走。後來定一定神,才記起媽的話。頂要知道半晚三更看到這種物體會恍如撞鬼一樣驚嚇,就算知道是假的,還是好膽怯地攝手攝足上床。

它就站在我的床頭,我好不安地凝視了這東西幾分鐘,終於股起勇氣把它拿起。頂你又要忍不住仆多一次K ,它突然啼叫!原來它有發聲功能,一動它便會雞啼。這次我真的被它嚇L 死了,連忙丟在地上,它便在地板橫卧了一整晚。

翌日,媽打開門看到山雞瞓在地上,便問我甚麼回事。我把整個仆K 嚇L 死人的恐怖經歷原原本本地告訴她,結尾時還要好強調地再說一次,真是仆K 嚇L 死!

16 則留言:

Wewa 說...

哈哈哈...
又會似得咁緊要同識發聲O既!!!
嚇Q死人咩~~

揚眉女子 說...

真係唔講得笑.

我起初諗住鄉下玩具似極有個譜, 點知真係似到十足, 連叫聲都一模一樣, 真係老貓燒鬚.

篤篤篤撐 說...

會發聲?好好玩wor~~~

揚眉女子 說...

我比佢玩就真...

新鮮人 說...

雞之嘛,
有乜好驚??

揚眉女子 說...

驚到叫媽媽呀!

突然出現係你間房喎, 嚇破膽!

匿名 說...

隻雞好正呀! 我好鐘意呀. 擺喺公司最好!!

不如送比我丫?!

愛化粧的人

揚眉女子 說...

um... sorry 唔得呀因為係婆婆送架, 下次返鄉下我問下佢係邊度買, 搵到送隻比你丫~

Hana 說...

好可愛吖你,咁多K同L嘅?

你知啦,你真人好溫文儒雅嘛!

揚眉女子 說...

哈哈哈, 因為真係嚇到爆晒粗呀!

ToM Sir 說...

隻雞好得!栩栩如生!仲識發出叫聲, 簡直係近年難得一見的偉大發明. 唔該幫我買一隻返黎.
嘩, 好開心在這裡重遇Hana姐. Hana,好耐冇見啦! 你近況如何? 在哪裡發財呀?

Winsome 說...

i think zz will love it!! hee

匿名 說...

哈哈哈哈~笑死我啦~

真係好真喔隻公鷄....

不過我唔知點解,一路都覺得d鷄嘅眼好恐怖....好驚望到......

揚眉女子 說...

ToM Sir,

代答:
娜姐前排去左旅行丫麻~

Winsome,

都有呢個可能喎!!

catstyle,

我直頭覺得成身都恐怖, 尤其係佢D 毛, 真毛黎架!

匿名 說...

多謝你先~

"隻雞好得!栩栩如生!仲識發出叫聲, 簡直係近年難得一見的偉大發明."
agree with Tom Sir

愛化粧的人

揚眉女子 說...

哈哈哈, 咁受歡迎, 睇黎可以考慮引入香港市場喎!!