2009年5月28日星期四

桂林的生日之旅前言

要出發了,跟同事們提前慶祝了生日,剛剛才回到家。明天,不,是今天,早上六點便要起床,因為七點半要到上水,跟翠先去吃個靚早餐,便到羅湖集合上車。

話我不多說,生日的正日是三十一號,我從桂林回程香港的那天。翠說想帶個孖寶蛋糕去,到生日那天點蠟蠋許願。我說,好提議喎!一人一舊蛋糕啱啱好。但大前題是,要找到未過期的孖寶蛋糕。

好睏,要睡了。祝我生日快樂吧,當我回來後,我便大一歲了。

9 則留言:

Cafe' Monster 說...

預祝你生日快樂, 日日平!靚!正!

平, 工作平順沒阻滯,

靚, 日日都咁靚.

正, 心境正和康泰.

揚眉女子 說...

thx!!

阿糖 說...

桂林山水甲天下,米線又好味,是我很喜歡的一個地方。希望揚眉和朋友旅途愉快,把不開心的事忘掉,狂玩狂食佢幾日~ 嘻

還有,祝你生日快樂啊,一年比一年好。

Mic 說...

親愛的美人兒

番大陸坐車記得唔好瞓覺;
番大陸坐車記得戴令妳安心又放心嘅安全..........帶;
記得插夠25支蠟蠋落個孖寶蛋糕度嚟許願;
Finally, wish you 生日快樂青春美麗嬌俏可人身體健康番工唔使勞氣26歲前中金多寶跟手榮休消遙自在環遊世界。

長氣的八Yeah公 敬上

ToM 少 說...

楊媚兄, 祝你福如東海,壽比南山!

Haricot 微豆 說...

桂林山水甲天下,妳經過獨秀峰的時候,讓我祝賀妳一句:『生辰快樂, 一枝獨秀』!!!

Morca 說...

生~日~快~樂~

Hana 說...

靚女,生日快樂!日日快樂!

揚眉女子 說...

糖,

多謝, 真係好開心!

八Yeah公,

我訓左, 結果比人串.
插25支蠟蠋, 咁粒孖寶都唔洗食喇.
中左金多寶都可以打風流工啫! ......我諗得太多.

ToM 少,

收到, 多謝! 不過我係女, 而且我叫"揚眉"呀!

微豆 Haricot,

其實我都唔知有無經過獨秀峰... 不過多謝你既祝福!

Morca,

多~謝~晒~

Hana,

承妳貴言! 多謝!