2009年5月4日星期一

捲髮

說起我的捲髮,可是說來話長一殼眼淚。我呢,好貪心,既然電髮都是一個價錢,我每次都會電得爆一爆,連髮根、髮尾,還有劉海,統統不放過。當然每次當髮型師聽到我這樣的要求時,都會再三提醒我,要考慮清楚喎!咁電好孿架喎!出嚟個效果會好爆架喎!

其實呢,真的不用替我擔心,我已經有多年爆炸頭經驗。只是好多時,不是我不能接受,而是髮型師都好喜歡對我手下留神,往往出來的效果都不夠捲曲。當然他們總是說啱架喇夠架喇,唉。

頭幾天還可以,但一過十天八天便開始散了,變鬆了,失去爆炸的曲線美。有些人電髮,喜歡微曲大波浪,我不是不喜歡,但太平凡啦,通街都是。所以我會想特別一點,但看來是我的想法太離奇怪誕了。

今次的曲髮是三月頭電的,一電完便知一定出事,一定不出一星期便打回原形。果然,北京之旅前約過晴天小姐吃飯,說起我的捲髮,她說一點也看不出前身為爆炸頭。我心深不憤,我強調了好幾次,我係連根都電埋架!連前蔭都係架!不過睇唔出之麻!

現在我的髮型已經跟眾多辦公室女郎一樣了,介乎電孿咗又驚太孿之間,好懨悶乏味。

6 則留言:

Unknown 說...

妳同髮型師 都可能唔知道, 髮質有扁同圓 2 種,圓的髮質(中國人85%都是圓髮質)係點電都唔會孿好耐.明白未 唔好煩啦~~

Albert Jiang 說...

photo photo...

Betty 說...

甘不如试拉直啦, 一定无错啦.

揚眉女子 說...

Good,

啊, 原來係咁! 我真係諗過唔鬼打理, 刻意整粗糙d 髮質受電d. 哈哈, 咁依家我唔會再煩(到人)啦!

aj,

唔直唔孿就唔喇, 下次整過新髮型先放.

小瓶子,

其實上年已經直左幾轉, 差唔多成年. 所以今年已想孿.

assenav 說...

曾經有一段時間,我同你一樣,不停電髮,不過而加就覺得都係直髮好玩,起碼我可以自己整唔同的變化。

揚眉女子 說...

直髮太直呀, 好難整曲線. 所以我曲完差唔多直返既時候, 我就會束起整髮髻.