2008年4月27日星期日

活著從來不易

三色台的《一百萬人的故事》,我並沒真正看過一習,只匆匆打量過十數分鐘,那時是吳君如走訪一名中年女人,她從內地來港後,被丈夫騙了十多萬積蓄,更扛起他外借的十多萬咭數,帶著兒子生活,每月做雜工才掙四五千元,扣除房租還債已所餘無幾。少至每餐飯菜、大至損傷生病,都無能為力。所以每天她都要撿拾別人的冷飯剩菜,或是圖便宜買入過期的食物。有病也只敢看政府醫生,開點止痛藥吃,身體內的痛症永遠無法根治。我只是坐著看十多分鐘,已聽到吳君如不停不停地勸勉那女人不要吃過期東西了,要買些新鮮的給兒子和自己吃,才健康才有營養,諸如此類的苦口婆心話。那女人呢,答不上口,只靜靜地一路點頭。

活著從來都不易,這幾個字我們都懂得寫懂得說懂得解釋,但當真正看到血淋淋的事實時,卻小題大造般驚為天人。活著,指的是活下去的每一天,每一個晝夜,甚至是每一個時刻,要掙扎求存都談何容易。生活從來都不是為了將來為了明天,翌日的晨曦,何其遙遠。他們只求筋疲力盡過後有瓦遮頭,有飯吃餓不死,有衣穿冷不壞,能熬過這一晚,都比一切重要。吳君如說得話,沒錯,但顯得天真又無知。這個女人都四十多歲了,怎麼還像未經人事般,還說做過這個節目後,便打算不為女兒舖張攪生日會。哼,除了冷笑和嗤之以鼻,我想不到用甚麼來回應。

唉,香港人啊,從來都是這樣愚昧而膚淺。

24 則留言:

匿名 說...

哇,見你咁靚真銷魂,我已變到混混沌!

揚眉女子 說...

受唔起受唔起! 香港靚女何其多呀!

匿名 說...

天下多美,惟你這一刻最令人心絃顫動!

匿名 說...

唔得唔得,睇吓一張,睇吓一張,我想死!

揚眉女子 說...

嘩, 我救你唔到架喎!

匿名 說...

唔駛救啦,死咗算數!

揚眉女子 說...

咁我係咪應該勾返d 相出黎? 都係留返一張就算, 費是生靈塗炭.

匿名 說...

熱到機都 hang 埋。

唔駛勾相,美女梗係要比多啲人睇!死嗰啲咪由佢死咯!

這叫,死都死得甘心!

嘿,今晚真暢快!

揚眉女子 說...

係你啦, 做乜匿名留言呀?

匿名 說...

唔想比人打,你知道就算!

幾百個癡漢走嚟揼我,我唔夠砌!

揚眉女子 說...

邊有咁誇張呀,幾十個之嘛。

匿名 說...

幾十個都死啦,你估我李小龍!

幾十個芝麻,都話你犀利架啦!

揚眉女子 說...

幾十個, 好濕碎架咋.
你一日都有幾十個女... 讀者啦!

匿名 說...

有鬼!女乜乜就有幾百個!

乜乜唔準開估!

揚眉女子 說...

有鬼咁驚? 咁有女都唔要咯...

我知我知, 係女粉絲!

匿名 說...

唉,你就有幾百個男粉絲,我只係幾百份之一。

好微小!


喂,其實下面個字詞驗證可以取消嗰噃,識唔識?

揚眉女子 說...

點取消??

匿名 說...

等我自己 run 一次,再話你知!

揚眉女子 說...

=_="...

請自便.

匿名 說...

嗱,去:

1. 設定

2. 意見

3. 留言顯示驗證詞 click 否

就掂啦,試吓!

匿名 說...

啊,搞定了!

我不能只與你談美而忽略了你的文章。

我從文友的網誌裏翻看節目,一邊看一邊為吳君如揑一額汗。這個諧星出身的藝人,假戲假做,真戲也假做,大笑嬉笑是他的本色,他會不會在訪問過程中笑了出來呢?

大抵未歷過真窮,對生活缺乏虔敬的人很難做得好這些嚴肅、關顧、體己的訪問。

這節目,找人是找錯了!

揚眉女子 說...

其實唔只吳小姐, 仲有好多個, 好似劉+0, 都好大驚小怪咁.

我又有d 唔明囉, 阿劉小姐, 都係一窮二白出身, 係大陸生活仲差過我們好多, 咁扮乜x 驚訝o者? 佢有乜未見過喎.

匿名 說...

劉小姐, 雖係一窮二白出身,但浸在這大染缸久了,富貴久了,大概已忘記往昔之窮。

有些人,脫貧後甚至會趾高氣揚,反過來看不起未能脫貧的人。

同情心,同理心不是人人都有的。同樣,看著國旗在頒獎台升起而感動欲哭的,也並非個個如是。

這時候,輭弱反而是真心,反而是真意!

揚眉女子 說...

其實一開始佢黎都已經唔係真心.