2008年4月16日星期三

小動作

當我心情不好、灰心、經歷低潮的時候,我會買好多好多漂亮而唔等使的東西,再轉送他人。前天,我又寄出一大堆。

我在做甚麼呢?其實當人感到害怕的時候,想有人安慰,卻又擔心打擾了別人,便會很幼稚地做些小動作去引人注意,一如現在的我。

15 則留言:

Leona 說...

注意你了注意你了
來個擁抱
不要不開心了

(喂你時時咁寄野過黎,咁好快會去到互相送鑽石既地步噃)

(下次略感低落,不如請自己食一件好好味的蛋糕,不要擔心卡路里,一定開心番)

說...

精神病院中對話.........

A: 怎麼樣?這本書寫的還不錯吧?

B: 太好了!!真是曠世鉅作。一點廢話都沒有,簡潔有力。 不過有一個缺點......就是出場人物太多了!!

謢士: 喂!!!你們兩個..... 快把電話簿放回去。


XDDD

揚眉女子 說...

謝謝妳, 但近日真是屋漏兼逢連夜雨, 有排煩...

揚眉女子 說...

翠,

謝謝你呀! 我知道你想逗我笑, 我已經很開心了.

L L 說...

喂,揚眉!

.......

喂....揚眉!!

.......

喂........揚眉!!!

.......

喂............揚眉!!!!

揚眉女子 說...

聽到喇, 我又未撞聾~

L L 說...

冇,是十級注意!重複注意!你暱埋都注意!

揚眉女子 說...

喂, 多謝晒你的注意喎! 連我暱埋都注意倒!

L L 說...

我能夠作紅外線熱能探測,你發熱,就探測到!

You have no place to hide!

揚眉女子 說...

咁都比你見到, 投降...

L L 說...

投降咗就要比我俘虜!

比唔比俘,比唔比虜?

揚眉女子 說...

乜咁深既, 乜係俘, 乜係虜?

L L 說...

戰場上敗了被扣押者謂之戰爭的俘虜。

情場上醉了被深鎖者謂之愛情的俘虜。

.
.
.

真難題,諗到頭爆!

揚眉女子 說...

laulong,

嘩嘩嘩, 咁嚴重? 我玩"伏哩哩"咋喎!

L L 說...

試下玩下糖黐豆囉!