2008年4月14日星期一

我的頭,很痛

早上起床,有點天旋地轉。咩事呢?傷風感冒嗎?但我又沒流鼻水沒咳嗽。不夠睡嗎?但昨晚我明明十二點前已睡著了喎。

不可請假,因為今天要去展覽會。乘輕鐵+西鐵+地鐵+機鐵,老遠搖到機場博覽會,簡直是要了我的老命。感覺渾渾噩噩的,吃午飯時,明明餓腸轆轆,但面前那碗粟米肉粒飯時,我想吐。勉強吃了一半,完全是食之無味棄之可惜。

同行的上司拿了免費的爆玉米,而我,神推鬼使地,吃了兩杯。吃完才驚醒,我頭痛緊喎,大鑊了。

2 則留言:

說...

展覽會派free coffee見得多,free popcorn真係第一次見。應該是mktg strategy,食完popcorn口渴幫襯飲品~

要不要上廣交會呀?

揚眉女子 說...

2 樣都有派, 今次我地每人拎左6 支氣水...

唔洗上廣交會咁cheap住, 不過遲d 就唔知...