2008年4月23日星期三

寫於我的十七歲


飛蝶

為你讀一首剛寫好的十七行詩
為十七歲愛情都化為十七隻飛蝶
就像十七瓣雪花,掀拍十七雙飛翼
吹寒,十七排洞蕭
十七隻飛蝶都美得勃然心動,美得
煞絕易安的長短句

而彼岸,往往都是,無法了解的
十七層悲愁,統統都是
飛不過岸的,十七塊死蠶
抽動,再抽動,一絲絲一縷縷
不甚疼痛的侵掏

你沒有甚麼不好,只是
我偏注定承受
為十七歲愛情都化為十七隻飛蝶
就像在你美麗的瞳孔內
我撿拾你遺落的十七種心情

3 則留言:

L L 說...

十七歲
我還算師
開舞會
識女仔
已成校中之最

霧非霧
花非花
食煙當係咬茶瓜
拍拖往往坐中巴
上山頂
咬朶花
彈結他
女生都問愛我嗎?


揚眉,我十七歲真沒有你的文采!

揚眉女子 說...

哈哈, 讚我呀? 多謝晒喎!

揚眉女子 說...

唔係喎, 依家睇返, 覺得寫得好差, 好羞家. 唔得, 要post d 好d 既上黎.