2008年4月7日星期一

經典情侶對話

女:你有幾掛住我呀?
男:好掛呀!
女:有幾呀?
男:100分啦!
女:嘩! 咁快到100分?? 咁你好快冇得掛啦!
男:聽日101分~
女:(=_="...)

==========================================

女:今日你有幾掛住我呀?
男:多過尋日,又少過聽日~

==========================================

女:好掛住你呀!
男:我都係呀!
女:有幾掛呀?
男:掛得實多過你!

==========================================

女:好掛住你wo! 掛死我喇!
男:咁又唔好~ 你死左我點算呀?!

==========================================

女:我係咪好野蠻呀?
男:係呀!
女:咁你要唔要我呀?
男:要呀!
女:點解既?
男:.......... 可以話唔要咩??

==========================================

女:你唔好再講野! 我唔想聽到你把聲! 嬲死你呀!
男:好,我咩都唔講,我淨係想講一句... 我愛你!
女:.............

===========================================

女:以後係咪你養我架?
男:你買少兩個名牌手袋就養得起!

===========================================

女:喂,好眼訓,我訓lu~
男:好啦~ 收線喇~ bye bye!

(電話響)

女:喂?
男:又係我呀!
女:做乜野?
男:未同你講早抖呀~

8 則留言:

Morca 說...

我...
死...
啦...

揚眉女子 說...

笑死冇命陪架!

Carole 說...

無心機睇晒
睇你寫 1-10000 好好多

揚眉女子 說...

死囉... 變左爛gag 添...

匿名 說...

哈哈哈﹗

絕配。

揚眉女子 說...

哈哈哈哈哈哈哈哈!!! 咁係褒定貶先~?

Carole 說...

揚眉
唔好意思

嗰日太累了
今日好好多

揚眉女子 說...

冇緊要, 最緊要妳覺得爆!