2008年5月31日星期六

大日子

喂,各位,今日係我嘅大日子呀!我要打鑼打鼓先!

10 則留言:

匿名 說...

0甘早?我被吵醒了!Anyway生日快樂。Mwah~~~~~~~~~

是我 說...

喂,壽星妹,今日當然是你的大日子,你返嚟,又是我的大日子...

揚眉女子 說...

assenav,

hahaha, thanks alot!!!

是我,

I am coming back la, will call you after i arrive HK!

F.E.L.I.X. 說...

揚眉,我在此祝你生日快樂!青春可人!

匿名 說...

清清清清OO00oo。。燦燦燦燦 ﹝打鑼打鼓﹞

夠氣勢未?

祝生日快樂!

揚眉女子 說...

F.E.L.I.X. ,

o岩聽! 多謝晒!

匿名,

好響呀! 成條街都聽到!

Morca 說...

篤~篤~篤~撐~~~

揚眉女子 說...

多謝你打氣!

Blogger70th Floor 說...

Beauty,
I googleread ur every piece!
May joy fills ur days and love wraps ur heart

揚眉女子 說...

七十樓,

thanks for your support!!!