2008年5月7日星期三

日本第二天

昨晚三點才睡,眼光光的,雖然很累但就是睡不著,好痛苦。第二天還要九點半到公司(即香港八點半),於是要八點前起床(即香港七點),好驚睡過時間,於是我特意調較手機鬧鐘,卻不知怎地,一直都弄不清應該設定香港時間幾點囉!愈諗愈亂,神推鬼使地,我竟然以為是日本七時我要醒囉!於是較好香港時間六點要鬧醒我。

迷迷糊糊地,才剛合上眼睡著,一打開眼就看到床前的鐘,快六點了,於是就強醒過來,洗面刷牙換衫化妝。再看看鐘,快七點了啊,正納悶為什麼手機不響,頂,才想到日本快一個鐘!頂,當時以為自己早了一小時,唉,算囉,收捨一下行李囉。執執吓,又看看鐘,快八點喇喎,為什麼我上司還不按我門鈐?於是我手挽兩大袋文件走出房門,看看走廊,冇人喎!正打算按上司門鈐,又,頂!八點是起床時間喎!不是出發。即是,我又早了一小時。

你能夠想像我當時有幾欲哭無淚嗎?頂,又要呆坐一小時才出門。

到達公司,坐不夠十五分鐘便開會了,頂,一路開一路開一路開一路開,除了吃飯的一個小時,都是一直在開會,無中場休息無抽煙時間(I MEAN 佢哋),頂,一路開一路開一路開一路開,直至八點!係唔係癡線架?呢班係唔係人嚟架?頂,眼睛很痛,成個人都乾晒,人乾。後來和他們吃晚飯,又頂,走老遠吃日本菜,足足行咗廿分鐘囉!吃到十點,頂唔順,眼睛開始流眼水了,這兩晚都只睡了幾小時。回到東京站,匆匆去了超市買手信小吃,真係真係頂唔順了,有一度我甚至想過搭的士回酒店囉,我唔想下了地鐵還要再行十分鐘。

頂,明天又要回去這個不見天日的地獄。

5 則留言:

匿名 說...

哈哈,多謝支持。
無料比你試睇囉。
咦!你住京王嗎? or 京王附近那邊的酒店
是的話,冬天仲想死,我真係試過頂唔順搭的士。
不過,京王附近是有便利店的,而且,仲不止一間。

揚眉女子 說...

嘩, 有得試睇咁正!!!!!

我住plalce hotel 呀, 仲諗住可唔可以行過皇宮睇下太子tim. 比唔比行過影返張相架?

揚眉女子 說...

係呀, 仲有野想問呢, 呢頭仲有咩地方必去架? 去完歌舞伎丁, 都唔知邊度可以買下野. 想買小食呀, 特色日本土產呀咁.

匿名 說...

嘩!你住咁僻呀。
0果邊真係無咩好行,除咗0的丸之內大樓0果堆,你係唔會行到入皇宮0架。
不過,可以行去皇宮外苑,我勸你都唔好行,又大又悶。
買地道嘢,去淺草同上野啦!
大把小食手信,又平,淺草好多百年天婦羅老店0架!
原宿,代官山,涉谷就買潮服。
祝你玩得開心。

ps.記住食便利店的布甸同味附蛋(我是蛋怪),仲有飯糰都唔錯的。

揚眉女子 說...

知道, 多謝晒呀!!