2008年5月19日星期一

生日

上星期四,隨口問了他會送我甚麼生日禮物,他呆了兩秒,明顯有點不知所措。

昨天,又隨口問了洪買了生日禮物給我沒有,他老實說還未想好。

又,今天早上,阿姐說要為我慶生,我答:「不過嗰日我哋喺上海喎!」

灰爆,諸事不順。

14 則留言:

說...

我都好灰,有機會講你知。

揚眉女子 說...

唉, 好慘呀, 抱抱先.

是我 說...

喂,你講的那兩個他都不是我。

揚眉女子 說...

因為你都冇問我.

是我 說...

最 core 嘅都喺你到啦,禮物是點綴。

你也不會用禮物去衡量情意!

揚眉女子 說...

邊個話我唔會?

是我 說...

揚眉女子提到:

咁你解釋下口吃係點黎.

你想送咩比我? 其實咩都得架喇, 最緊要有心!! 收到禮物我就開心咯!

2008年04月30日 星期三 上午9:15


難道這是假的嗎?

揚眉女子 說...

收到禮物我就開心咯!

--> 係「收到」禮物我就開心

不過你上面咁講, 好似想話唔洗送都得, 又或者你想話已經將自己當係禮物送比我咁爆??

是我 說...

其實我點會咁爆,你誤會咗啦!

唔通真係 "關心則亂"?

係我反而仲開心!

揚眉女子 說...

errrr.... 咁我點應你好?

是我 說...

簡單啦,用個咀嚟應囉!

揚眉女子 說...

都o岩o既, 你咁講, 正常反應都O 晒咀.

是我 說...

好嘢!

揚眉女子 說...

梗係.