2008年6月2日星期一

生日禮物

生日過了,收到好幾份生日禮物,很欣喜,今年算是收到最多禮物的。

除了上次收到的禮物,還收到同事們送的雨傘,是蜜糖熊的好友豬仔的摺傘,很可愛,傘套旁縫上豬仔的手手腳腳,可愛得差點不敢用。

還有阿姐送的蜜糖熊公仔,有對翼的,扮天使,又是可愛。另外那張咭也很爆,打開是立體的,有個大魚缸,中間有尾金魚彈吓彈吓。她寫:「千萬不要讓你的貓貓行近!」

M 送了個手繪貓貓筆筒給我,我拿給爸看,他很喜歡,就據為己有了。

後來又收到美女的髮飾,是一根髮圈扣上幾個飾物,當中那個紅色的波波,很美呀,我喜歡紅色!

又收到為人師表的木製生日咭,那張咭中間是通空的,刻意燒出生日蛋糕的模樣,很細心呀!

又有,洪生的兩支香水。本來他買了burberry 的,我不喜歡,硬要他再送Crabtree,所以,我就有兩份禮物囉!這個下午,他來港數小時跟我在Cova 吃個午飯,就走了。

當然還有你的Folli Follie 手鍊,和玫瑰花。怎說呢,我好開心,我對著你笑,都是發自內心的,只是我不習慣向人家道謝,你知道就好了。

相片,後補。

20 則留言:

是我 說...

盡在不言中,可以了。

一切,都已知道!

揚眉女子 說...

開心呀.

是我 說...

最緊要你開心!

揚眉女子 說...

口花花!!

是我 說...

情真,口花又有何妨!

揚眉女子 說...

一d 都唔務實, 應該要少說話多做事.

是我 說...

做事?其實我好想架!

說...

嘩嘩, 有花收!!!

揚眉女子 說...

是我,

學我囉, 做到冇時停.

翠,

係呀! 不如聽日食飯?

匿名 說...

哎呀,不要給我這樣的尊稱啦,受唔起架我。

FlyingMinx 說...

Happy belated birthday!!

揚眉女子 說...

孖瑩,

怕咩o者,咁妳係丫麻~
妳既電郵我收到喇,我今日會回妳!

flying-minx,

多謝!希望妳既貓貓身體健康!

說...

我岩岩先見到你今日食飯個留言呀,今晚我唔得呀!!聽日or後日丫好無?

揚眉女子 說...

翠,

好, 就聽日~ 妳聽日可以打比我!

說...

好好!!!拿拿聲要買禮物先!!

揚眉女子 說...

等妳~

匿名 說...

啊......
那張生日卡我買過,
很特別,
想不到會再見到.

揚眉女子 說...

證明係好野!

Morca 說...

送你一瓣雪花 *

揚眉女子 說...

哈哈, 多謝晒~~