2008年5月1日星期四

開篷巴士

昨天放工後,無無聊聊蕩到碼頭,又無無聊聊坐船到中環,再無無聊聊登上這開篷巴士。




好正喎!車程約十五分鐘,$4,抵到爛啦!

關於15C

4 則留言:

匿名 說...

咦,有無上山頂?我都好耐無坐纜車。

今天留言後,就出去了,在外頭跑了一整天。

其實最近忙於搬屋,煩心到不得了,老家的事也兼顧不來,感到歉仄!

接著又要執拾啦,星期六搬。

揚眉女子 說...

冇上呀, 我幾個月前先上完, 今次純粹想吹下風.

搬屋? 我中意喎!
忙完呢幾日咪有好日子過囉~~

匿名 說...

住了十幾廿年,覺得悶了,要換換環境就話啫。這幾年我是搬得太頻啦,真係搬一次,就短幾年命!難道我是驛馬命?唔 move 唔啱格?

啊,等到回話,我就去做嘢啦!

揚眉女子 說...

唔阻你喇! 你繼續忙你既事, 我繼續寫我個博!