2008年5月30日星期五

祝我生日快樂

好嗎?

22 則留言:

Miko 說...

祝你生日快樂
祝你生日快樂
祝你生日快樂
祝你生日快樂~~ :)

北夫人 說...

我竟然是第一位?

Happy birthday啊~

nice to meet you!

北夫人 說...

原來是啟用了意見管理而未有顯示之前的留言...好瘀啊!仲話自己係第一...:P

但第二都好過冇呀,哈!

揚眉女子 說...

Miko,

多謝晒!

喵,

唔係第一都係第二啦~~~
其實我識妳架! 一早已經有睇妳個blog, 不過唔係呢個名. 不過依家你勾左我出黎呀...

匿名 說...

嘩,好彩啱啱瞄到。今次好叻,竟然冇遲到。

生日快樂。

是我 說...

祝你生日快樂!一生快樂!

是我 說...

傻妹,做乜要喊?

不想你喊,有軛,我真的希望能幫你頂著!

揚眉女子 說...

readandeat,

多謝多謝! 忽然好熱鬧tim.

揚眉女子 說...

是我,

我都想呀!

匿名 說...

祝生日快樂!

e 說...

噢,我遲左!

生日快樂呀才女。要開開心心!!

匿名 說...

生日快樂之餘, 祝你日日快樂
我有個朋友都係今日生日 =)

冬冬 說...

祝妳生日快快樂樂! :)

Blogger70th Floor 說...

生日快樂

Rosie Yip 說...

生日快樂~~~~

揚眉女子 說...

匿名,

多謝!!

Elizza,

多謝, 冇遲呀! 其實聽日先係呀!

盧汶汶,

多謝! 都祝你個朋友生日快樂!

冬冬,

多謝妳呀~

七十樓,

稀客呀! 多謝!

Rosie,

多謝妳!!

michelle 說...

生日快樂
bon anniversaire!!

揚眉女子 說...

michelle,

多謝! 好耐冇見呀!

Arael 說...

生日快樂!
(這個blog好'粉'。。。不太好意思在公司打開)

揚眉女子 說...

Arael,

多謝晒, 多d 黎坐坐啦.

匿名 說...

生日快快樂樂樂!
(我算唔算遲左好多呢)
(又,你幾時返香港架?)

揚眉女子 說...

never too late!!! Thanks alot!
i will be back in tomrrow, want to date me?