2008年5月23日星期五

再頂

我忍不住再頂了。

自同事走後,我要接手其工作,而我的助手,也將於月尾離職,然後,我知道「忙」字點寫。

而今天,更爆,上司召了我入房,告訴我另一位同事又要走了,於下月底離職。然後呢,聽她訴著說著,有點不對勁了......

她說:「呢個位,要又快又聰明先跟得到,我諗住喺度調個人嚟做,咁呢度係得妳跟到我架咋。」

「吓?......哦。」

她安慰我,說好快好快會請到人。但我好擔心呢,連之前走的那個位請了成個月都還是懸空,現在還要一請請兩個位喎!還要兩個都是新人喎!而另一方面呢,我又要跟手那個下月底離職的同事的手尾喎!即係咁講,咩都係我。

頂,我仲知道「慘」字點寫。

6 則留言:

Rosie Yip 說...

你上司好明顯係用軟功tum 你賣命喎!呢啲時候最好識得扭下計,workload 無得少,都望人工可以高啲丫!

說...

感同身受。

(出面好景?定個位惡做? )

是我 說...

揚眉:

抱抱!

雖云能者多勞,但真的為你感到辛苦。

揚眉女子 說...

Rosie Yip,

咁老實講, 一個願打一個願捱. 其實我要走應該一早走左, 我留係度都係因為佢, 我好有義氣架嘛.

翠,

唉, 係咪好景, 係咪惡做, 都輪唔到我諗...

是我,

都話架啦, 天將降大任於斯人...

匿名 說...

我都來給你打打氣。
工作辛苦就要對自己好一點,買好的,穿好的,心情也會好一點。

揚眉女子 說...

孖瑩,

多謝妳呀! 依家我真係好需要人黎鼓勵吓我.
我都想放鬆一下, 本來諗住請到人我就可以回復舊樣, 點知依家乃晒野, 要接兩邊手. 都唔知幾時先可以放下假!!!