2008年5月1日星期四

煩惱絲下的美艷

都說起,我也想寫一篇。

對於髮型,其實我不甚要求,只要夠長讓我盤起、夠曲讓我盤得自然,就可以了。

以下幾個,都是隨意挽的。

心情好的日子,我都喜歡弄個髮飾。我說過,我的頭髮太黑了,所以需要來些外物遮醜。

又,認得這個嗎?希望還湊合配得上。

17 則留言:

匿名 說...

睡前驚艷,會睡得很好!!

揚眉女子 說...

哈哈, 見鬼咯!

匿名 說...

咁親嘅鬼,我情願死!

揚眉女子 說...

靚女通街都係, 唔洗死唔洗死!

匿名 說...

啊,寫錯字。

通街係?唔係好覺,而且越嚟越唔覺。

原來容納美的觸覺,可以被佔領,可以被填滿的!

揚眉女子 說...

咁快就被佔領, 被填滿, 咁太單調喇!

匿名 說...

死啦,詞窮,答唔到你!

揚眉女子 說...

哈哈, 好野, 我贏左!

匿名 說...

在你面前,我願永遠的輸!

揚眉女子 說...

贏左又冇獎, 輸左又唔洗罰.

匿名 說...

獎,欠住先;罰,記住先。

終有一日,還你一個明白。

揚眉女子 說...

哈,又得喎。

匿名 說...

其實不知幾想比你罰!

揚眉女子 說...

罰乜先? 罰人呢家野我唔灑家.

匿名 說...

罰嗰啲可以令你笑就得架啦!

你好易笑個可?

揚眉女子 說...

係易笑架, 不過咁咪便宜左你.

匿名 說...

未必架,你見到我無咗隻手先至笑我咪死比你睇!

不過睇嚟你都唔會!