2008年5月22日星期四

瑰。麗


喜歡玫瑰,始於年少時。每次看到公仔箱上演的追女仔或求婚劇情,總少不了一束大碗玫瑰。原來浪漫就是這麼簡單,灑下紅粉,世人就會為你著迷。不必為我採下天上的月,我不希罕,但這份屬於花花宇宙的魔幻,卻教人趨之若鶩。

玫瑰俗艷,又如何,我從來都不屑清高。

9 則留言:

Carrie 說...

i love roses very much. definitely will get an all-rose bouquet when i get married.

是我 說...

你心瑰麗,我心富有!

揚眉女子 說...

Carrie,

這個主意很不錯!!!!!

是我,

為何富有?

是我 說...

答案不就是你心瑰麗!

揚眉女子 說...

唔o岩, 邊有瑰麗, 毛都冇條.

是我 說...

於我就是瑰麗!

揚眉女子 說...

我話我, 冇收好耐啦, 乾晒.

Rosie Yip 說...

好想送一幅玫瑰的相給你,可惜留言不能插入圖像。就到我blog 來看看吧,我是Rosie (可惜毫不瑰麗,就連俗艷也談不上,唉.....)

揚眉女子 說...

Rosie Yip,

歡迎你喎! 我睇到喇, 好靚呀d 玫瑰! 多謝晒~~ Rosie, 個字好正!