2008年5月30日星期五

生日前夕

*到底我該有甚麼感受呢?唉,我都好想有感受,不過趕唔切呀我。

*好忙呀好忙呀,好早起床,又要四圍去,又要回電郵。回唔切會點?會比人鬧,好似我今日咁。

*是不是人愈大愈隔夜油條?即係冇晒火。頂,比人咁鬧,我竟然冇爆粗。

*阿姐送咗份禮物比我,又有咭。不幸中之大幸囉,唯有咁安慰自己。

*今日收到M 的電郵,拍了張照,說部門中某同事收到玫瑰花。我心想,好彩今日唔係辦公室,唔係咪撞花?!

*話說頭來,聽說那些玫瑰花係貴種喎!我係怕有比較會燶爆。

*其實呢,我聽日先係正日。不過呃咗你哋句「生日快樂」先!

*唔,今晚有咩做?冇囉,我淨係想早啲瞓。

*喂,仲有呀!我想多謝呀!好有心呀妳哋!

5 則留言:

匿名 說...

五月天的最後一天.
生日快樂呢.

說...

生日快樂呀!!

是我 說...

我會唔會係正日嘅第一個呢?

生日快樂!永遠快樂!

揚眉女子 說...

K,

多謝~~

翠,

妳都係呀, 生日快樂!! 遲d 約出黎啦!

是我,

好明顯唔會係啦, 成3 點先留言! 不過都多謝你啦!

是我 說...

抱抱,錫錫....

諗住你last覆人都十二點幾啦,如果有網友留言,你都會將之顯示咗啦,忘記咗大部分 blog友都係夜鬼!

其實第三都好呀,三三不盡嘛!

抱抱,錫錫....

祝你永遠美艷,永遠開懷!