2008年5月14日星期三

快生病一樣,厭厭悶悶的,夜了有風卻不欲加衣,想清涼的風打在身上,冷凍身體手臂,感覺有點刺激。人不清醒,吹吹風便會好。明明是餓了,明明是點了最喜歡的食物,明明是已咀嚼在口了,但還是食之無味,棄之亦不可惜。

這幾天都感覺在作病,無論是生理或心理上,都想病。想生病後可以吃藥,吃了藥後會頭暈渴睡,然後可以昏倒一整天,感覺淒涼,但也不失為一個辦法。唉,能想出這個方法逃避的,除了我,應該沒多少人可以。情願生病也不願意回辦公室,可想而知我到底有多厭惡。

唉,但又如何,睡醒了,我還是要回到這個位置上,繼續我蟻民的生活。

16 則留言:

是我 說...

那你病罷,讓我把你輕輕環抱!

揚眉女子 說...

唉, 要病到唔返得工喎, 都幾大穫.

是我 說...

那讓我長待身旁!

揚眉女子 說...

咁仲大鑊, 連你都返唔到工.

是我 說...

可以相見的即見,可以相待的必待!

揚眉女子 說...

得得得, 咁我唔病住.

是我 說...

得得得,咁我唔抱住.

揚眉女子 說...

哈哈, 點先, 趁我病攞我命.

是我 說...

唔輕輕的抱住!來個緊抱!

揚眉女子 說...

嘩嘩嘩, 會唔會窒息?

是我 說...

會架,不過窒息得嚟好舒適,仲唔會安息!

揚眉女子 說...

好hard sell 呀, 救命.

是我 說...

哈哈!

冇病啦呱!

揚眉女子 說...

唔敢病, 不過打冷震.

是我 說...

哈哈,這是另類療法,好成功架!

揚眉女子 說...

睇得出、睇得出。

好辛苦,今日仲有20個電郵,仲未得閒做功課。