2008年5月15日星期四

心情不好

心情很不好,真的很不好。不是壓力,而是那種無日無之的孤獨感,令我痛苦。才剛離開一個上午,已經有六十個新電郵在等我了。當全世界都在找我問我要求我時,你能明白那種恐懼嗎?

開會開了一個上午,錯過了午飯時間,兩點才匆匆吃了個飯盒。

我真的想哭,好想哭。

唉,手,我只得一雙。

19 則留言:

michelle 說...

我想,也許是你計畫放一下假的時候了。
要不,週末到郊外走走如何? 我比較喜歡長洲。

是我 說...

唉,真的很想能夠幫你!

你的那種是無助感、乏力感。

但你不會孤獨,因為我常在你身邊!

揚眉女子 說...

michelle,

謝謝你, 感覺很溫暖.
我不能放假, 現在只有我一個人, 同事走了, 下屬也快要走.
唉, 一言難盡. 如果可以走我都會走, 但問題係, 我走左, 我上司會好慘.

揚眉女子 說...

不用擔心, 沒有人可以幫到我, 我會自己解決. 只是愈來愈覺得很累, 我連上星期的工作都未做完. 今早開完會要做recap, 頭一次, 我需要星期六拿回家做. 唉.

說...

當今個月辛苦少少,等公司請到人你就可以鬆口氣。

入定貨仔weekend閉關啦~加油。

揚眉女子 說...

唉, 好慘呀, 真係唔知幾時請到人, 上司話so far 冇人入resume 喎, 好驚, 點會冇人入架... 我呢度係大公司大牌子喎.

唉, 手都震埋.

說...

無理由播....呢期好多fresh grad呀.

揚眉女子 說...

第一: 唔要fresh grad, 要有幾年經驗.

第二: 有經驗, 又唔可以大我太多.

第三: 人工, 又唔可以叫得太高.

第四: 要大學畢業.

第五: 最緊要, 要聽我話.

是我 說...

唉,這人,難找到極!

為你的不盡勞累而担心。

揚眉女子 說...

唉, 為我祈禱囉.

是我 說...

又豈止呢?

我願意福折,都要你舒暢!

揚眉女子 說...

嘩, 咁嚴重? 咁我好驚.

是我 說...

係呀,係要你驚,等你時時窒我呀嗱!

其實仲有,等你驚到唔識嗌忙!

揚眉女子 說...

好過份囉, 我咁忙仲要我驚. 落井下石.

是我 說...

你企開小小,等我落多幾塊石,你咪可以踩住出嚟囉!

明唔明?

揚眉女子 說...

咁, 你係幫我定害我?
不過又係問都多餘, 我知你點答啦.

是我 說...

哈哈, >3

係咪咁用?

揚眉女子 說...

頂, 千辛萬苦終於諗到辦法解決!!!!!!

是我 說...

駛乜千辛萬苦,簡直談笑用兵!