2008年5月27日星期二

生日週

踏入生日週,很多事想做,很多話想說,又有很多地方想去。

已經很久生日沒許願了,其實想深一點,根本不需要。生日能長長久久、健健康康地過,已很滿足。今年忙得交關,完全沒靜下來反省過,就好像眨眼就要走了。

每年都說不吃生日蛋糕,但臨到當日都會買。其實我喜歡吃,因為一年才一次,但又會膩。我喜歡吃巧克力的,還有芒果味的,還有冰淇淋蛋糕,那麼我需要三個生日。

生日啦、生日啦!每年都打鑼打鼓地大叫口號,今年卻沉默得離譜,因為怕老?應該不是,大概我怕太注目。頂,我竟然低調起來。

大概我是想賭賭,如果我不說,有沒有人會記得我的大日子?結果證明,有喎,比收到禮物更開心。

昨天下午下樓去銀行,回公司時在電梯口遇到個送花的女工,我在想,是不是十五樓呢?結果是喎!又在想,是不是我的呢?結果,當然不是啦,又不是正日。

有沒有人會送禮物給我?我喜歡收呀,愈多愈好。

生日,是個會令人坐立不安的日子。

10 則留言:

是我 說...

喂,正日你都唔喺公司!

家送,放不了一兩天你又飛啦!啲花淨係比你啲同事睇牙?

其實我打探清楚晒,花,我一定會送,最緊要你喜歡!

說...

禮物就梗係有啦!!

揚眉女子 說...

乜咁o岩呀!!! 妳寫o左篇生日週, 我都係呀!!! 不過我冇睇妳o個篇o架!!!

說...

係呀,今早寫架。同日生真係有d 微妙呀!!

揚眉女子 說...

是我,

乜唔係正日就唔收得架??? 不過你唔好攪錯喎, 個地址有分得第座架喎!!!!

揚眉女子 說...

翠,

咁橋, 嚇死人呀!!!

是我 說...

放心,我小事胡塗,大事認真。要你開心,是我一等一的大事!

Morca 說...

補一句:
生日快樂~

Carole 說...

belated happy birthday!!

揚眉女子 說...

Morca, Carole,

唔會呀, 我星期6 先正日, o岩o岩好呀! 多謝晒!