2008年5月8日星期四

地震

頂!就在一小時前地震囉!還要震咗三次囉!最後一次我還聽到玻璃窗拍打窗框聲囉!頂!駛唔駛咁邪呀?好日都唔嚟日本,一嚟就乃嘢囉!無天理呀!頂!

頭先阿姐(上司)打嚟,問我過唔過去佢度,我過咗去陪佢。頂!真係好驚囉!有乜理由無啦啦地震架!(地震需要理由嗎?有邊次不是無啦啦?)我好驚喎,即係今晚又唔洗睡啦,頂!我聽日要一把火燒咗間office 呀!

19 則留言:

匿名 說...

有驚無險已執身彩﹗

揚眉女子 說...

好彩冇事咋!

是我 說...

咦,食完飯得閒?

匿名 說...

保重!
天叔

揚眉女子 說...

唔得閑架, 仲鬧緊架, 不過扮忙唔理佢.

匿名,

天叔應該係前幾篇呀.

是我 說...

搞乜鬼,胡主席就話暖春之旅,你就震鬧之旅,又地震又被人鬧。不過唔緊要啦,聽日都番嚟啦!

揚眉女子 說...

6.9 級呀尋晚!!!!!!!
頭好痛囉依家.

是我 說...

咁勁?新聞無報喎!

係幾晚唔夠瞓啦,有無帶 Panadol?

是我 說...

我走啦,你今晚有精神再傾!

揚眉女子 說...

依家先返酒店, 隻腳好似比針吉咁痛呀.

我冇帶呀, 次次我都有, 今次諗住不嬲都冇用, 咪唔帶, 又乃野.

是我 說...

係咁架啦!頭先我都昏迷咗幾個鐘,你一定好攰啦!

揚眉女子 說...

直情甩骨咁濟. 真係下次情願自己比錢去囉.
今日又有d 好爆既野.

是我 說...

自己去梗係唔同啦,去玩唔係去做野。

如果眼瞓就唔好寫住啦!

揚眉女子 說...

唔得呀, 我等唔切, 好爆架, 我驚我會唔記得.

好快, 仲有一半.

是我 說...

哈,你真係好得意!

揚眉女子 說...

唔寫低我真係會唔記得, 你睇完都會覺得好爆.

是我 說...

等爆,哈哈!

揚眉女子 說...

得左.

是我 說...

去左.