2008年5月8日星期四

日本第三天

這幾天的睡覺時間加起來大概都沒雙位數字,真係很自憐囉,去trip 去得咁慘情。

今天早餐吃多士,日本的多士很可口,不太油膩但味道很香。日本的奶茶和巧克力都很不錯,但吃得很匆忙,趕時間回公司,最終都遲了半小時。不過唔理囉,本啤。

今天開會又一整天,吃飯時看到前面有個滿頭橙髮的男子,那種橙是新奇士的橙,那個頭是龍珠的頭,好爆的,我就偷偷拍照。後來客人告訴我,他就在我們公司附近上班,每天都能見到他。他平時是穿橙衫橙鞋的,就是在街尾也能看到街頭的他,超爆,活像人肉橙冰條。

街上看到很多下妻物語打扮的女子,很想拍照,又有點害怕。每天看到這些好爆的人,我們都大驚小怪V 嘩鬼叫,但日本人卻能若無其事,好勁囉!例如今天在原宿看到一對瑩光雙剎,男的染滿一頭瑩光綠,身穿瑩光青恤衫,而女的頭髮是一片瑩光粉紅,身穿瑩光桃紅的恤衫。本來一個一個獨立出現是沒甚殺傷力的,但現在是一對出現喎,還要襯到絕,威力增加十倍囉,簡直是兩條人肉瑩光棒,演唱會用的那種。OK,瑩光雙剎是我改的。

還有呢,在香港看到靚女穿短裙,麻甩佬一定虎視眈眈。但在日本呢,今天看到一名索女行街,那件基本上橫看豎看都不算是連身裙的連身裙,只能當是僅能掩股的上衣囉!短都算,最爆係see though 加T back 囉!透都算,最爆係佢勁扭,扭到企圖要吹起來囉!扭都算,最爆係怎麼竟然冇男人睇囉?!

這個不算最爆了,比起我在回酒店的地鐵中遇到的一個男子的話。那男人三十來歲,應該是剛下班,還穿著制服,坐在我們對面。坐坐吓,他忽然拿了漫畫出來看,頂!無意一瞄,有毛架!嚇死我囉,我們立即又大驚小怪V 嘩鬼叫,頂!我還說要偷看他有沒有舉起來,而他呢,頂,竟然偷偷瞪我一眼喎,之後還大無私樣繼續看。後來有兩個師奶坐在他旁邊,瞄到他看的漫畫,頂,竟然冇.反.應喎!

順道一說,在原宿看到很多Y 奶中女,咩事呢?中女喎,但還打大心口喎,好爆,迫爆個爆,唯有叫佢小心冷親囉。

13 則留言:

是我 說...

好多年前在灣仔也有個橙色婆婆,像你見到的那人一樣,由頭髮到鞋都係橙色,這許多年了,該已物化!

瑩光雙剎!很標啊(這用法,我作嘅)!

做乜冇男人睇?仲唔夠透?唔夠短?不如唔著!

日本真係好開放架,幾十年前咸書已週圍擺賣,寫真集這詞語就係咁傳嚟香港。

好彩無中男露械,哈!

揚眉女子 說...

其實已經好短已經好透, 又扭得靚, 身材又好, 就係唔明做乜冇人睇囉, 好慘.

係呀!!!!! 今日見d 咸書周圍賣. 初初唔知, 我上司仲問我會唔會係咸書, 我話應該唔會掛, 大街大行喎! 佢有d 懷疑, 點知真係咸書囉, 好驚.

嘩, 你咁講, 可能我聽日會見到囉, 要洗眼.

忽然諗起我朋友講過:"都唔明d 女人咁驚走光做乜. 走左妳又唔會有損失既, 即係又唔會唔見d 錢, 少左忽肉, 又唔會肥左, 又唔會短左..." 我即時問:"乜會短左既咩?"

是我 說...

可能有人緊呢!你掛住望,見唔周邊啲人做乜嘛!

仲有,啲日本細路好細個就睇咸書,聽講咸書周屋放,好平常咋!

比人睇,會長咗架,咔咔!

其實驚走光,怕 d 麻甩佬睇到發癲嘛,原來好 considerate,哈哈!

是我 說...

你聽日乜嘢行程?

揚眉女子 說...

岩岩沖完涼, 成身軟晒, 聽日仲要行, 死梗.

聽日好慘囉, 格硬比個客夾左去行涉谷, 香港時間 7點要起身, 行到3點囉.

唔係下話, 咸書通屋放咁爆? 今次黎日本我真係冇乜話特別中意, 只係覺得好爆x 3 囉! 我係條街度一路行一路講一路笑, 真係增廣見聞.

比人睇, 會長左? 錯晒, 應該係睇人嗰個, 會長咗.

唉, 係日本4 日, 其實都冇乜玩過, 好灰.

是我 說...

唔緊要,第日去過。

咁你要瞓覺咯噃,呢幾日,你好辛苦啦!

揚眉女子 說...

第日都唔知幾時囉, 都唔知幾時先搵到人一齊去.

我未得住, 仲要執野, 頂, 爆晒, 冇位. 你去訓啦, 你聽日又早.

是我 說...

傻妹,來日方長,機會大把。

執野都應該,希望你可以早啲瞓啦。咁我去揾周公,睡好!

揚眉女子 說...

晚安.

是我 說...

:)

匿名 說...

哇,正喎。你去日本有好多野睇呀,我覺得應該影低佢!

是我 說...

還未回來?

很是懸念!

揚眉女子 說...

有影呀, 爆野陸續有黎!

返左香港, 始終覺得呢度最正!