2009年3月17日星期二

朝早我唔空肚食早餐

其實我已戒吃早餐大半年了,或者該說改吃生果代替。近來我喜歡吃蕉,因為夠飽肚而且聽說有減肥功效,我絕對相信是真有其事。

間中改吃時令水果,例如櫻桃、草莓、芒果、奇異果,我都喜歡吃。但自上個月起我吃早餐前會口痕在杯飲品加料,以增加裹腹感。這是托愛美麗小姐買的羅列子(無記錯的話),從美國空運抵港,一大包才不到一百元。羅列子就像泰國的黑珍珠,乾身時是一粒比芝麻還小的種子,泡溫水後便會發大數倍,像這樣。



然後再自行加入飲料,可以選擇奶茶咖啡阿華田好立克益力多維他奶。樣子是不太討好啦,但飽肚感一流,而且沒有任何糖分/脂肪/膽固醇,肚餓時沖返杯脫脂奶,正!


所以老黎的金句是可行的,朝早我唔空肚食早餐。(我會先飲杯羅列子。)

10 則留言:

不是公主 說...

會唔會好快肚餓?

揚眉女子 說...

我覺得OK 架, 當係下午茶沖杯野都可以頂到6,7 點.

匿名 說...

哈哈,早餐應該食多D
空肚最好先飲一兩杯溫水(太熱會致肥,太凍會傷身),排走身體毒素,然後先食其他野

揚眉女子 說...

啊, 我會先飲杯水再飲羅列子.

盧汶汶 說...

我都托愛美麗小姐買左"神奇種子", 但仲未試過整唻飲, haha

Hana 說...

飲檸檬溫水美白又排毒吖!

揚眉女子 說...

盧汶汶,

快d 試下啦!

Hana,

啊, 係喎! 等我聽日試下!

匿名 說...

你好~ 很有趣(也很有興趣啊~)﹐請問「羅列子」英文叫甚麼。我剛才試過我yahoo search找過﹐但看不到有用的資料啊... :D

揚眉女子 說...

咁我又唔知喎... 你試下搵"黑珍珠"應該搵到!

盧汶汶 說...

羅列子果包裝袋寫住"CHIA SEED" 架, 你試SEARCH!