2009年3月24日星期二

明早上京

喂,我要上京城喇!

今天在公司狂做無停手,當然嘢是做唔完的,但每次去旅行,總會收到公司同事的求救來電。每天都要花十數分鐘解釋指揮,著實是件好令人無晒心情的事。有人問,不可以爽性關電話麼?其實,是可以的,但我不會,也不敢囉。要知道,除非本啤疊埋心水唔撈,否則我自知很難有高床軟枕的一天。尤其是,我的工作將只會愈來愈多的時候。

話說去旅行,最重要的,不是相機,不是美金,而是電話卡。一定要有張當地電話卡傍身,心裡才踏實。而今次我好失策地,忘了買大陸電話卡,思前想後,要不要買張一卡兩號(但貴好多喎!)?還是到北京才買卡(但好驚搵唔到喎!)?唉,為了這件事,我已經勞氣了兩鑊。

一直說要上北京上北京上北京,說了八百輩子,終於成事了。各路英雄,四日後再會。

12 則留言:

不是公主 說...

係大陸點會搵唔到地方買咭呀

玩得開心0的!
希望無電話搵你~

揚眉女子 說...

唔係呀, 我好怕搵電話卡, 真係試過搵到火滾.

哈哈, 應該都好難無電話搵我, 至少都實有兩三次.

Albert Jiang 說...

買張神州行就ok
歡迎來京,哈哈

揚眉女子 說...

我知, 不過香港無呀!

V 說...

玩得開心點呀=3=~

篤篤篤撐 說...

點解你d同事明知你放假外遊都call你, 唔試下自己solve ?

匿名 說...

bon voyage

揚眉女子 說...

V,

thanks!

篤篤篤撐,

唉, 呢個咪能力問題囉. D 野好似全世界得我知咁.

assenav,

拜拜!

Morca 說...

拜拜啦!

FlyingMinx 說...

Happy Holiday\\*0*//

匿名 說...

你一直想看的東西,回來慢慢看吧。

http://www.tudou.com/playlist/playindex.do?lid=4153624&iid=4777009

揚眉女子 說...

Morca,

返來喇~~

MINX,

好HAPPY 呀真係!!

讀食姐,

嘩嘩嘩, 多謝妳呀! *3*