2009年3月1日星期日

甜品與遮

上個週六,下午忽然下起雨來,心血來潮想吃甜品,於是去了泉記小甜。點了腐竹蛋糖水和紫米露。看樣子還不錯,味道不過不失。其實算是感情吧,這家甜品店我一個上總會光顧一兩次。


OK,我想說的是,付款時收銀阿姐好親切地問我們,有沒有帶遮呀?出面落雨喎!懶醒的我以為她好心想借遮給我們,話晒都長期顧客吖!於是我說,唔駛啦,唔該晒。友又插咀說,雖然無遮,但係唔係好大雨,走幾步唔係大問題嘅。誰知收銀阿姐愕了愕,說,唔係呀,我係驚啲客人漏咗把遮唔記得拎呀!

&%$#@!!!

3 則留言:

zoe 說...

wahahaha 好老尷呀!

匿名 說...

yummy. I miss stuff like this.

re 遮. ha ha.

揚眉女子 說...

zoe,

直情啦! 老尷到想大笑.
以笑遮醜.

加燦,

打算以後都唔去, 咁串咀丫拿.