2009年3月31日星期二

好意

從北京回來時,當飛機降落到香港機場後,我如常地打開我的電話,收到一道短訊,洪捎來的。他問我怎樣了,還好嗎?發出日期,是到達北京的第二天。我想了想,回他短訊,說我剛下機回到香港,北京風很大,吹死人了。

第二天,他說快整個星期都沒我的消息,所以發個訊息向我問好。我愕然,才想到大概我沒跟他說過我的北京之旅吧。我問他是不是這樣,他說是,我慚愧得不懂說甚麼好了。人家記掛我,我卻粗枝大葉吊兒郎噹,於是我唯有找個話題,隨口問他找我有甚麼事?他說沒甚麼,只是忽然記起我五月去吉隆坡,想問我看好酒店沒有。聽到他這樣說,我還以為是客氣話,便著他不用操心好了。他嗯了一聲,告訴我他正打算留一家酒店,服務蠻好的環境也不錯。起初我還以為他要去吉隆坡公幹訂酒店,於是只唯唯諾諾地虛應著。後來聽下去,有點不對勁,甚麼二人房,我便問他,幹麼要兩張床呢?因為他公幹都是獨來獨往的。他便說,留給妳們的啦!我倒抽一口氣,然後哈哈大笑,推說不用了,我早就訂好了。接著我想到一些事,便問他,那麼你會來吉隆坡嗎?

他說,該會吧,還說不準。我再問他,辦公事嗎?他避重就輕地說,都有,一半一半吧。我靜了幾秒,心頭一熱,故作輕快地說,好啊到時再說吧。

真的啊,我從來沒敢自抬身價,人家的一番好意,沒有應份必然。我也怕別人對我好,怕佔了便宜,怕欠了人情債。我心裡當然清楚,他不是吃飽沒事幹跑來約約客戶吃吃飯那麼簡單。這也是我們的相處方式吧,從來沒有刻意數算彼此為對方做過些甚麼,但那點點滴滴,比白紙黑字更了然分明。

27 則留言:

assenav 說...

我覺得對住呢D人,就安然接受其好意啦。

寵愛自己鍾意的女仔,係他們的樂趣。如果唔係好似塔小姐的兩卡吊飾,應該無所謂lor

揚眉女子 說...

一時時啦, 其實我覺得我呢方面有D 似阿塔, 做朋友要清清楚楚. 就算對方只係小小心意都好啦, 如果我唔安落我都唔會要.

我呢方面好大女人心態.

不是公主 說...

我都覺得呢.. 如果只當朋友.. 分清楚好0的...

訂房喎.. 又唔係佢有份去..
訂來幹嘛?

當朋友咁幫手搵下邊間酒店好住就話jei....

Albert Jiang 說...

欣然接受好啦
不過總感覺偶爾的關心比較容易,而且能讓對方開心,因為對方期待並不高;反而朝夕相處的一對,就算對對方特別好,也總是沒有那麼感動,甚至被當成應該。

Hana 說...

受啦受啦!

記唔記得我哋話過自己喜歡和唔喜歡的分別嗎?

受咗其實都係寵愛自己的方法。

>心頭一熱

不要一熱啦!隨他去有幾熱就幾熱囉!

哈哈!

揚眉女子 說...

我不是公主,

我諗我地又比朋友好D, 老套講句係知己朋友.

唔係錢既問題, 佢唔CARE, 係我周身唔自在.

AJ,

嗯嗯, 無錯. 所以我唔想過份, 被寵壞好難回頭. 我時刻都記住, 再親既人都唔係老馮要為我付出, 父母如是, 另一半如是.

感動呢家野, 偶一為之好喇, 唔係會上癮.

揚眉女子 說...

Hana,

唔係唔係, 我同佢一早已經過晒呢個階段, 唔再係曖曖昧昧若即若離喇.

佢對我好, 我知道. 但係有D 位, 我覺得唔可以貪心. 訂酒店個三千零蚊, 佢送盒燕窩比我都唔只. 燕窩我收左, 因為係佢度既當地特產, 買比我當手信. 但係酒店真係唔啦, 太刻意, 佢又唔係追我.

篤篤篤撐 說...

受啦受啦!X2

Hana 說...

訂遮嘛!(?)

臨走check out找數果個唔係你自己咩?(係咪我誤會咗?)

揚眉女子 說...

頂... 反白眼呀!

揚眉女子 說...

HANA,

以佢份人, 應該係佢找數!
咁係咪有唔同既講法?

Miss Plum 說...

離題一問

你訂機票酒店research等等是到哪些網站的,可否讓我參考一下?

揚眉女子 說...

機票是亞航的. 關於酒店, 都是在YAHOO 隨便找找看, 沒特別方法.

我在馬來西亞有朋友, 所以於我不太礙事.

assenav 說...

哇,五月之行好熱鬧

你同我之外,仲有你馬拉朋友、洪先生、我新加坡朋友and其靚仔但結左婚朋友、我週四午飯朋友

可以組成旅行團lor!

揚眉女子 說...

咁多人? 開P 都得啦!

assenav 說...

不如搵多D人一齊去啦,整夠十件

揚眉女子 說...

不過洪生同我朋友唔會全程join, 尤其係洪生.

說...

人家記掛我,我卻粗枝大葉吊兒郎噹---

咦? 有D熟口面喎呢個情節 :P

p.s. 已出爆大獲post!

揚眉女子 說...

即睇!

說...

p.s. 都係果招

有机接受 就接受他的好意
冇机 就做絕D

唔知有冇机.....欲拒還迎囉

揚眉女子 說...

無機一齊, 但係會做一世既朋友.
咁點?

assenav 說...

新加坡朋友都唔會,應該只會吉隆坡最後一日先同我地一齊

揚眉女子 說...

good... 其實我好怕成大班人, 唔知點咁...

匿名 說...

但我唔係好信佢對你冇意思囉.....
你係咪肯佢唔係想追你架?

揚眉女子 說...

200% 肯定. 肯定過我阿媽係女人.

assenav 說...

我覺得有,只不過揚眉小姐仲係幼齒,一廂情願地以爲唔係!

嗱,我地D中女,係會比較sophisticated架

揚眉女子 說...

............... 幼齒只會令我幻想到D 十二三歲未發育個D o靚妹!

真係無, even 有, 都係好耐之前既事. 依家都唔會係"追"個隻, 已經過晒呢個階段, 應該話more like 舊(情)人個種.