2009年3月21日星期六

傳說中的椰汁

終於找到你喇!



話說上星期我死心不息,特意又出深水埗找椰汁大王。其實我好幾次在其他地方看到類似的店,叫椰汁X 王的,大把,好粗心大意的我差點被騙。於是把心一橫,愈喝不到愈要去喝。



我點了大杯的,十三元。其實不便宜啦,但真的啖啖椰鮮,又香又濃。我好喜歡喝椰類飲品,我對友說,哼,五月我去馬拉,我要飲到肚屙先停口!但願我的口賤不會靈現,亞門。



本來想去吃個甜品,但找不到綠林甚麼的,聽說那間的甜品真材實料。反正行到玩具街,就去維記吃個麵。其實我倒不太會欣賞它的湯底,我覺得OK 啦,但吃到最後嫌鹹了一點。而且味精好重,吃完勁口渴。

19 則留言:

說...

椰汁都係賣飛佛啊!可恨的是椰汁係勁肥的.....少喝多滋味。

揚眉女子 說...

勁肥??! 咁我要收下口喇...

Cafe' Monster 說...

綠林仙館在元洲街, 近新高登那邊.

Derek 說...

其實維記我覺得唔好食

聶秀康 說...

啊..我也被騙過呢!xx椰汁大王,沒錯椰汁是高脂飲料,偶爾一嘗應ok的.
玩具街?我會到那裡一間批發買卡通小包包...漂亮又便宜.
潤牛麵以往真是很好吃,近半年水準差了很多,但依然常滿.而且一條街就有3間分店實力啊!

揚眉女子 說...

哈哈, 多謝指教!

下次去搵下先!

Hana 說...

有恆心喎!

個麵嘅樣認真麻麻

不是公主 說...

依依, 咁岩0既..
我一陣都想落SSP食野..

不過專登落去... 好似有點兒那個....

綠林仙館.. 我去過呀~
係OK個條街, 向地鐵站反方向行.. 左手邊見到有hsbc.. 再行前0的就係...

揚眉女子 說...

Derek,

係呀係呀!!! 下次去周記食麵好過.

聶秀康,

貴客啊!
騙我的是椰汁之王, 差點要點一杯了, 幸好再看清楚, 不對勁.
我也喜歡逛玩具街, 買禮物的好地方!
對, 其實我不太明白怎麼能開三間分店, 太誇張了...

揚眉女子 說...

Hana,

哈哈哈, 唔食唔心息!
妳講得岩, 個麵真係幾樣衰下. 所以初初第一次去食, 都有D 迫不得已.

我不是公主,

去啦, 我都會特登去食! 食完仲會行下SSP, 大把野睇!
我下次去搵下先!

不是公主 說...

我好想去食雞腎呀... 魷魚呀......

仲想去買0的野整小手作.... ><

揚眉女子 說...

我都會買野整下手作仔! 今期我買左D 布, 打算車衫!

不是公主 說...

車衫???
嘩~ 好勁呀你~~~~~

我對呢樣野係完全無天份~~~~~~

揚眉女子 說...

我都係試下先咋, 而且都係D 好普通既款.
完成放上來分享下!

篤篤篤撐 說...

深水埗有玩具街咩 ?

揚眉女子 說...

有, 好似係厚福街, 無記錯的話.

聶秀康 說...

揚眉...
深水步係有趣的小舊區,那潤牛麵以前係相當好味的,可惜近來比人彈多過讚,有些傷感架!

厚福街應該係尖咀加連威老道入面.

Unknown 說...

厚福街....係TST
not ssp

揚眉女子 說...

聶秀康 & GOOD,

攪錯左, 係福榮街先岩!
謝指正.