2009年3月18日星期三

真假

今天收到一位親愛的博友來電,提醒我一些事。她說起自己的親身經歷,被某友嫌棄了,還單純地以為是一場誤會,出於好心地為對方辯護。她說了好幾次,自覺自己好傻的話。我聽了,不禁皺起眉頭為她不值。我們只見過一次面,吃過一餐飯,平常也不常聯絡,但她知我知天知地知,彼此是怎樣的人品性格。所以這些真心話,她願意不保留地告訴我,我也感激她視我為真朋友。

一個人,貪心,可以理解;賤格,也可以原諒;惡毒,可以多提防,但虛偽,卻令人鄙視到不行。我明白人性,說是道非好高騖遠不自量力落井下石虛榮拜金狐假虎威見風轉陀都是人之常情,假如一切劣根性陰暗面都是開宗明義擺明車馬肆無忌憚,都不失為真人真語,了然於胸。但當關係虛假得你當他兄弟他當你契弟時,卻比洪水猛獸更可怕。世上,再可憎可厭可惡的人,都不比披著羊皮的狼更可恨。為甚麼真心相待卻換得虛情假意相報,這跟忘恩負義有何分別?我能想像得到,好端端平白無辜地被好友在背後插一刀拉腿摔一跤的痛是何滋味。該是心深不忿氣得要爆炸吧,尤其是對於些心腸直正的人,這種背叛恍如被狠狠地刺一刀。

我的友,謝謝妳的分享。妳的故事也是我的借鏡,原來人與人之間的相處,是如此的深奧。

15 則留言:

匿名 說...

呵呵,呢D野聽係無用架,要親身經歷過先知係咩事。

揚眉女子 說...

唉, 希望我時運高唔會遇到呢D 人!

Unknown 說...

assenav...
妳又係 e 到..
改 comments'box la

唔好意思 揚小姐

揚眉女子 說...

唔好意思--> why?

Mic 說...

非常同意妳所講!

人賤不打緊,別在人前裝聖人。

不是公主 說...

我個心成日都俾人插到流晒血..............

揚眉女子 說...

Mic,

當我聽到後都氣得咬牙切齒!

我不是公主,

千其別介懷, 盡量開心過每一天.

Hana 說...

人壞、衰、賤格都唔緊要,因為係佢自己嘅事,講一套做一套就真係係人都勿近吖!

(抱抱)

揚眉女子 說...

也抱抱!

Unknown 說...

唔好意思--> why?

the reason is, I borrow your space to talk to Assenav (Ms)

揚眉女子 說...

隨便!

匿名 說...

換一個角度睇,你的友都算睇清那人的真面目! 未嘗不是好事啊

(忽然又諗,對方會唔會係有乜苦衷專登扮衰仔架﹖哎,又係睇《學警狙擊》睇到上哂腦惹的禍...)

揚眉女子 說...

無苦衷, 亦唔係專登扮衰仔, 係比人踢爆左仲要若無其事.

匿名 說...

Hana and 揚眉, 我又要抱, 最鍾意同靚女抱抱!!!

GOOD, i'm everywhere! 算罷啦, 我唔識改啦! 不過隔離有個chatbox,你鍾意就用啦

揚眉女子 說...

Haha!