2009年1月1日星期四

新年隨想

新一年了,於我其實意義不大。我懶得反省過去也沒動力計劃將來,別那麼老套了,誰都知道那是多騙人的說法。年少時或許還會虛偽地打算一下來年的目標,但活到今天,已不能還那麼幼氣。從前老師常說一年之計在於春,不是不對,但已不合時宜。

真的,今天的工作,難保明朝還繼續。這刻的伴侶,那知下秒換了是誰。人太花心太多心了,每一天都總有十個八個岔口陷阱讓你我出軌出錯。假如我連明天的上班服都要打開衣櫃審視一番才能定論,我又怎能實牙實齒斷言我的人生。唉,說甚麼大計都是太理想太遙遠太令人失落的事。此時此刻,我只知道假期完了,明早又復累人的刻板生活。

人活得愈老,愈渴求平淡。最平凡的新年願望,就是人人都平安健康。

7 則留言:

匿名 說...

係啦,人老左,咩聖誕新年甚至生日都已經無所謂。都係一日啫,又何必逼餐死去慶祝呢?如果活得自在,其實每一日都係節日,因爲要慶祝自己又多左一日命,仲要係健康的生命!

新年快樂呀,揚眉!

揚眉女子 說...

係呀! 就係呢種感覺!!

新年快樂!! 祝妳年年都咁靚!!

Morca 說...

祝你平安健康, 搵到個散步機器人...

:P

Shania 說...

This is true!
所以我,愿你平安健康!

揚眉女子 說...

Morca,

哈哈!! 點解係散步機器人? 我唔係某z blogger 喎! 新年快樂!

shania,

謝謝! 祝妳在彼國一切安好!

FlyingMinx 說...

雖然遲了一點, 但仍祝你2009年豐足快樂!!!

揚眉女子 說...

妳都係, 好掛住妳呀! 得閒約我啦!