2009年1月28日星期三

紅噹噹

放假一直窩在家,沒出外。當了幾天干物女,是時候出出門沾一下春節的旺氣。

新年了,總要打扮得紅彤彤,才夠氣氛。掃上閃令令的紅色眼影,還有十指纖紅,希望今年萬事如意,大吉大利。

我迷信,我俗氣,也老套。我喜歡大紅大紫的色調,夠旺夠沖喜嘛!今年還輪不到我吐氣揚眉?哈哈!

9 則留言:

c 說...

很羨慕塗紅色眼影塗得好看的人,
你是其中一個。

揚眉女子 說...

謝謝妳這樣說啊!

匿名 說...

我以前過年裡面要穿紅的。哈哈﹗

揚眉女子 說...

本來我都係架, 以前我都有呢個習慣, 不過後來懶得搵先無再理.

篤篤篤撐 說...

UR eyes ?

匿名 說...

年三十晚著大紅色連身裙去party~ ^^
不過都係未夠膽用紅色眼影.....

揚眉女子 說...

篤篤篤撐,

係呀, 點講咁問?
唔通比你認出左?

catstyle,

我無紅色DRESS 呀, 如果唔係我都會著!
不過我有FUR!

篤篤篤撐 說...

係呀, 點講咁問?
>>冇ar, 見到隻眼o甘靚, 問下lor...kakakak

揚眉女子 說...

多謝晒!