2009年1月20日星期二

一個人吃晚餐

為單身喝彩

看到這篇文章,有點驚訝,怎麼館主夠膽搞個單人晚餐的主題,但又不得不喜歡上其直率。想深一點,單身就單身,又不是甚麼大不了的事。

有一陣子曾為單身而忌諱,刻意不讓人家知道。後來覺得其實也沒甚麼呀,只是香港人戀愛大過天的思想有點變態,不是單身者的問題。一個人好處甚多,其實我是蠻享受的,只是有時吃飯時一個人、旅行時一個人、寂寞時一個人,有點難受而已。

4 則留言:

篤篤篤撐 說...

為什麼要為單身而忌諱?
應該為單身喝采ar~~

Betty 說...

其实一个人旅行种舒服.

Albert Jiang 說...

有沒有人出手追啊,哈哈

揚眉女子 說...

篤篤篤撐,

兩面睇啦! 拖手時好想一個人, 孤零零時又想有個肩頭.

小瓶子,

我係指硬件問題, 例如買機票, 好多時做POMO都要二人同行; BOOK 酒店, 一個人又貴; 買套票, 一個人又唔抵.

AJ,

無, 因為我刻意扮有拖友. 我其實唔需要情人, 我要個知己啫.