2009年1月30日星期五

中女前恐懼症

今天和晴天小姐唱K,我們最先點的,當然是容祖兒呀、謝安琪呀、楊千嬅呀之類的K 歌啦。唱飽之後,我說,喂,我要點些我們年代的歌了。在周慧敏那頁,點了「如果你知我苦衷」(本來還想點「自作多情」,不過實在頂不順作罷。),晴天小姐說,喂,幫我點「美少女戰士」呀!我盯了盯她,還以為她在大我,後來才知道她是認真的。

之後,跳到湯寶如那頁。要知道這些半紅不黑又娘又過氣的歌手,要在云云眾頁中找出來也不容易。好不容易找到了,點的,也是些經典娘歌啦,例如「感冒」、「緣份的天空」、「活著就是等待」之類。最後,退出湯寶如版,你猜我找誰?答案是,何婉盈。

那首「愛上你是我一生的錯」呢,當時播到街知巷聞。又當這些娘爆歌唱完後,我們再點的,又猜猜是誰?咳咳,是陳慧嫻。我點了兩首,分別是「傻女」和「夜機」。我已事先聲明,別扮嘢不認識「夜機」呀吓,一定一定一定聽過,是我們年代的歌。

起初我還不以為然,但後來當我發現自己數度強調「我們年代的歌」,我便有點想摺埋彈開的感覺。死啦,已經到了「我們年代的歌」的階段了,再過幾年點算?最最最慘不忍睹的是,當我唱完「傻女」之後(我要澄清,是衛詩版的「傻女」呀吓,我純粹想給她看看那隻肥版魔鬼),她便說,其實呢,妳唱歌好似陳慧嫻。

吓?!我當時愕了好幾秒,簡直是震憾過世界末日。唔係吓fa......(看來是時候要扮吓CUTE 了)。立即死心不息地補充,我都好似陳慧琳架!唉,簡直是中女前恐懼症的先兆。

想了想,之前好像有聽過類似的話,但那句是這樣說的:「妳唱陳慧嫻啲歌幾好」,咁順耳好多喎!雖然,係就係有點自欺欺人......。

12 則留言:

篤篤篤撐 說...

點解冇唱林憶蓮 ?

匿名 說...

如果真的不認識, 又不想扮嘢, 可以怎辦?

Cafe' Monster 說...

你唱陳慧嫻的歌, 那代表你人品好, 心地善良, 溫柔婉嫻, 慧質蘭心, 秀外慧中, 簡直是現代版的洛神.

其形也,翩若驚鴻,婉若遊龍.榮曜秋菊,華茂春松.
彷彿兮若輕雲之蔽月,飄飄兮若流風之回雪.
遠而望之,皎若太陽升朝霞;迫而察之,灼若芙蕖出淥波.
襛纖得衷,修短合度.肩若削成,腹如束素.
延頸秀項,皓質呈露.芳澤弗加,鉛華弗御.
雲髻峨峨,修眉聯娟.丹唇外朗,皓齒內鮮.
明眸善睞,靨輔承權.瑰姿豔逸,儀靜體閑.
柔情綽態,媚於語言.奇服曠世,骨像應圖.
披羅衣之璀粲兮,珥瑤璧之華琚.
戴金翠之首飾,綴明珠以耀軀.
踐遠遊之文履,曳霧綃之輕裾.
微幽蘭之芳靄兮,步踟躕於山隅.

ps. 我是陳慧嫻的良粉.

揚眉女子 說...

篤篤篤撐,

因為林憶蓮我真係唔多識, 我淨係識至少還有你, 我有唱呀.

匿名,

真係唔會唔識架, 一聽到就會知係邊首.
如果咁都真係唔識, 唯有話自己深閨囉.

enigma,

不過我唔多中意陳慧嫻... 我BUY 陳慧琳多D 喎!
不過都多謝你寫左咁大段讚美陳慧嫻!

CM 說...

這令我想起曾和一班廿歲出頭的靚仔靚女唱k經歷, 佢地點的係stephy, kary, 小肥, 農夫同不知名的新人..我地點的就係kelly, Sammi, 還有我們自以為正歌的'火熱動感lalala'同'熱力節拍WOBOMBA', 結果k房出現了一條洪溝,他們唱時我們不懂反應, 我們唱得很high時, 他們只呆呆地望著營光幕呢~

揚眉女子 說...

熱力節拍WOBOMBA--> 講開呢首, 又係一殼眼淚.

尋晚我先問晴天小姐,喂, 唱唔唱熱力節拍WOBOMBA, 她話嘩, 有D 難度喎!
之後我話, 咁又係...

原來佢話"有D難度"係指首歌得兩個人好難唱, 而我話"有D 難度"係指好難衝破呢個心理關口!

不過我諗如果一班就會好好多囉!

JC 說...

哈哈,我家下去唱, 頭3版都唔識咯....

揚眉女子 說...

你係話頭3 版既新歌試唱? 陰公, 我睇完全部都無5 首我識!!

c 說...

丫﹗你唔0尋我玩……v.v

揚眉女子 說...

哈哈哈, 下獲一定叫埋妳!!!

匿名 說...

Ha ha, my better half 唱歌都好似容祖兒、陳慧嫻 呀. And there is nothing wrong with generation gap unless you let that get to you. The saddest thing will be pretending to be a generation that we are not. Why bother? Why not just be ourselves?

揚眉女子 說...

Ha, don't be serous, it is just a joke. By the way, I quite enjoy singing 陳慧嫻's songs, but not with teenagers.