2008年9月18日星期四

R 小姐

再說這位好串的,今天打來跟我訴苦。於是我眼一直盯著電腦手一直打字肩一直夾著電話口一直回應有一句沒一句的,我其實沒太留心她說甚麼,反正千篇一律的都是complain、complain、再complain,等她呻完了,便會自動收聲。

跟她說起我的同事,我說,誰誰誰跟我沒兩句、誰誰誰不跟我打招乎、誰誰誰不妥我。然後,她說,幸好她不是跟我做同事,不然,她也會好憎我。聽罷,我大笑,說:「咁妳咪少咗個好朋友?」

又說起她想轉工的事,她說有份新工是做production 的,於是我問她甚麼是production。聽完她的解釋後,我「叮」一聲開竅了,說:「啊!即係狂踩完一輪個design 好唔掂好核突好渣之後,都係要死死地氣同佢做出嚟嗰種吓話?」她聽完我這精闢獨到的見解後,也「叮」一聲,茅塞頓開。於是我勸她,還是找回老本行吧。她問我為甚麼,我說,因為型囉!我想我的朋友仔都是好型的。

到最後,我失驚無神地問她有沒有寫blog ?她愕了然,答我有,不過少寫。好明顯,我的目的當然不是聽她的答案,於是我立即搶白,說:「我有寫呀!不如我send 俾妳吖?」好串的她,當然不以為然。於是我續說:「我每日都有百五個讀者架!」她大驚。

R 小姐,歡迎光臨。

6 則留言:

FlyingMinx 說...

百五人!你就好啦.....有十五人看我的blog我已好開心.....唔知幾時才有你的成績...查實我個blog係唔係好鬼悶呢?唉......!係呢, 我廿號就飛去英國interview,如果得左的話我請你食lunch吖? 如果衰左的話......我的"死狗"樣都暫時唔好見人了......還有你收到我的信沒有?

揚眉女子 說...

咁呢次只許勝不許敗呀!!! 加油!!!

今日我返到公司, 見到妳份禮物呀! 其實仲有其他2 份係另外2 位博友仔送既, 不過未得閒影相, 今晚返去先詳細報告!

匿名 說...

哈哈, 原來你係應酬我既....... :p

揚眉女子 說...

無問題喎! 起碼我比晒反應妳啦~~

FlyingMinx 說...

嘩!你好幸福呀!這麼多blog友送你禮物,我就只得你,仲有......都係你.......又係你.......!!!!可憐!

揚眉女子 說...

唔驚, 有我個宣傳易, 好快有水魚游上門啦!!