2008年9月27日星期六

不好吃的霸王山莊

前天廠家來請吃飯,挑了灣仔的霸王山莊,不好吃。

我們叫了這個套餐。


這個黃金蝦,咸香得很,我吃了三塊。


小籠包不錯,皮薄多汁。


這酸溜松子魚,味道還可以,但松子少得可憐。


海參太軟了,一點口感都沒有,像咬綿花糖。


片皮鴨的皮好薄,又乾又瘦,吃了一塊便停手了。


這個竹笙雞絲翅,當然是竹笙多過雞絲多過翅。


這醉雞,我只嚐到酒味,還差點嗆到。


如果我說,全晚最好吃的就是桂花糕,是不是好灰?還要是空氣清新劑的桂花味。

10 則留言:

Unknown 說...

我樓下也有一間,去吃的唯一原因就是小籠包和桂花糕。其他又貴又難食,應該拎去堆田

揚眉女子 說...

agree x 1000!!!

匿名 說...

R小姐
嘩, 幾時叫我老闆請你地食飯呀?? hahaha

揚眉女子 說...

你老細好姑寒架, 我記憶中都好似無食過佢一 餐.

匿名 說...

R小姐
佢地係超姑寒!!!!!所以你地屈佢多d啦

揚眉女子 說...

屈鬼屈馬, 佢人影都唔多見, 點屈WO...

匿名 說...

R小姐
hey,我地10月2號會上你公司,朝早10點至12點呀

揚眉女子 說...

我阿姐唔係度呀, 屈唔到呀! 一係叫K 姐出聲...

匿名 說...

R小姐
車,K姐........我估都唔得啦

揚眉女子 說...

當佢時運高囉, 又避過一劫...