2008年9月26日星期五

再見樂天


大鑊了,樂天熊仔餅出了事,而我剛買了一大盒家庭裝回家,點算?於是,同事們紛紛提出建議。

提議一:每日自隊一包直至食完,或出事。
提議二:隔日自隊一包直至食完,或出事。
提議三:拿回來送給親愛的同事,每日隊他一包直至食完,或出事。
提議四:拿回來送給討厭的同事,每日隊他一包直至食完,或出事。

嗯,提議四不錯,不過會唔會告我謀殺架?
同事說:「唔會死,最多谷爆啫!」

3 則留言:

suet 說...

以前每逢大考都會買翻來“對”....
睇來我要去驗腎啦...嗚~~

匿名 說...

R小姐
好彩我唔食零食既........所以就算你好憎我,都害我唔到 hahahahahaha

揚眉女子 說...

suet,

唔洗擔心, 好多人陪妳.

R,

傻啦, 妳一定係提議3 嗰種啦!