2008年9月3日星期三

我愛美,所以我會刻意留長指甲,會在炎夏燙一頭長曲髮,會小心翼翼地穿上高跟鞋,會堅持每天都要早起化妝,會花一小時配襯衣飾。那不為甚麼,那只是因為我愛美,而已。

記得中學時唸過一課書,那文章我忘了,好像是孟子說的吧。他說,天下間,總有一種香味,是世人都認同的,也總有一種美麗,是全部人都欣賞的,大概是這個意思吧。那時,我便在想,有那一種美,是天下人都願意拜倒臣服的呢?

很多時候,我都是精心打扮過的。我愛面子,也虛榮,如果漂亮只是如此這般的膚淺而輕易,我何樂而不為?人活在世上是多麼的平庸而短暫,而青春,更平庸更短暫。姐妹們啊,脫下妳的恤衫牛仔褲換套little black dress 吧。趁世上還有男人,是時候為自己打場漂亮的仗了。


9 則留言:

匿名 說...

扮靚啲人都醒啲。 :)

e 說...

嘩,突然有咁多款黑裙,睇到我有d心花怒放!;p

匿名 說...

同意。打扮令沉悶的生活增添生氣,但又唔係為男性喎,得到有品味同性的讚賞,仲大滿足感。

其實靚很universal ....真正的靚野/靚人,係會得到男和女的認同。只得到部分男或女的認同....好多時唔係真係好(個人愚見)

如果皮膚好些,輪廓好些,我都想化粧 : )

青春真係好短暫,又時看看一些五十歲的樣子,再對比後生時窈窕照片,發現,噢,原來老是這樣一回事。

FlyingMinx 說...

向美麗出發........有無o野要幫手呀?

j 說...

我呢個男仔,覺得14同27最靚

揚眉女子 說...

readandeat,

同意呀, 所以我都覺得靚既人係醒目D.

Elizza,

我最中意就係著黑裙, 瘦D 嘛!

selina,

我依家開始怕老, 好驚五十歲會好醜樣. 所以依家有得靚就要靚, 可能三十歲就走下岥喇!

FlyingMinx,

有架! 等我成功減肥搵妳做返件戰衣!

J,

27 我都啱喎! 夠爆!

DD 說...

好似細個玩果啲,紙板衣服遊戲...

Morca 說...

唔知點解變咗dd...

揚眉女子 說...

DD, Morca,

係喎! 你咁講我又覺得好似!!!