2008年9月20日星期六

幾件小事

*曾經有股衝動提議交換日誌,即是找個對象,我們各寫一篇,之後放在對方的博內。也想過,要不就我們先商議好題目,在同一主題下創作,就像《向左走、向右走》。後來,更想到送小禮物時附加手寫日記,一天寫一份禮物,讓收方收到時登在博內。
算啦,我累得周身骨痛。

*好喜歡今季H&M 的冬裝,我看中了一條黑色蕾絲傘裙,好古董的。上年曾經買了件黑色蕾絲小外套,跟這裙子仿佛天作之合。我拿在手於鏡子前拼呀拼,磨蹭了十多分鐘,還是放下。無辦法啦,一條半截裙要$399,我唯有向現實低頭。

*毒牛奶事件後,我並不擔心我會中毒,但很擔心要等多久才可以再喝蒙牛。要知道,我是個奶怪。唉,現在唯有轉喝豆奶,應該無事吧?

*天氣,好X 熱,熱得我好燥,忍不住爆粗便得罪晒了。那麼熱,某天我忽發奇想,試吓沖凍水涼都好喎!於是,現在我沖涼都沒開煤氣,覺得自己好勁。
諗真啲,其實跟游水時沖身的原理一樣之嘛。

*做負離子直髮時,老闆循例SELL 我加錢用靚藥水,我說:「吓?你哋次次都咁SELL 我架啦,加咗錢又唔覺得好咗喎,咪又係一樣咁傷。算啦,我用返呢隻得喇。」之後,他便幸幸地走開了,找來另一個理髮師幫我洗頭。

*AIG 的事件,其實我也是受害者之一,因為我也是它的顧客。友看到我一副淡定有錢剩的樣子,急說:「妳仲唔打去CUT 保單?」現在CUT,只能拿回幾百蚊咋喎!「咁一係妳打去問吓會唔會執粒?」咪傻啦,如果你係聽電話嗰個,你會點答?「咁又係喎!」咪係囉!

*聽到同事們說甚麼「美食之旅」,就是那些幾百蚊兩日一夜大陸團的那種,我好有興趣,我想去長隆呀!不過,我問:「一定係美食之旅架?唔美食之旅得唔得呀?」下屬說:「唔得喎!因為間旅行社真係叫『美食之旅』。」吖頂,好串。

7 則留言:

匿名 說...

喂,你說的第一件事,我都有諗過喎!共寫同一個題目,像是件好玩的事。不過後來輾轉沒找到合適的人,就此作罷。想不到我們曾經有相同的念頭。

匿名 說...

R小姐
我話俾你知我去廣州,其實都算係長隆附近,相距2x公里, 你知有幾遠嘛?

揚眉女子 說...

孖瑩,

不如我地宣揚開去, 睇下有無人一齊玩丫??

R 小姐,

2X 公里, 好似好近喎! 屯門公路時速都80 公里啦! 有無咁近呀?????

匿名 說...

R小姐
聽聞好似你屋企到你公司的路程....咁都算遠喎..... 仲有小姐時速唔係用呢講距離喎....

揚眉女子 說...

唔係咩???? 屯門公路80 係指乜???

Carrie 說...

加錢用靚藥水、加錢用靚D既焗油,基本上都唔信架啦...心諗不如自己係屋企做密D treatment...(不過當然最終都無咁做...XD)

揚眉女子 說...

我都係咁話. 電得都預左啦, 大不了就引刀一快囉.