2008年9月23日星期二

關於朋友

朋友我不多,基本上,也沒有真正知心的朋友。我只是覺得,朋友不應該是用來分擔苦惱的,而快樂時,也不該打擾到別人。所以,朋友於我都是君子之交,我願意友前來跟我分享他的一切喜怒哀樂,但我卻從不願為友加添甚麼情感。

在極悲或極樂的時候,都只有自己能夠感受得到。我不習慣訴苦,那是天性使然,我不覺得人是需要群體生活的,一個人,也可以活得很好。生帶不來去帶不走,回憶裡,我只希望在別人腦內留下淡淡足印,就夠了。

從小到大,我都極力在人前表現得乖巧玲琍,我從不為別人惹麻煩。我只是覺得,人是應該要這樣的,沒有人有義務支持我聆聽我。而每個人都有自己的煩惱事,我著實不該為好友徒添憂慮,這樣我會於心不安。

至於喜悅,我願意和別人分享,但也只限於分享。再多的,我沒權力要求,也不敢要求。如果別人樂意分享我的快樂,已經很足夠了,我還可奢求甚麼?作為朋友,一句簡單的祝福或勸勉,其實已經不可多得了。

14 則留言:

FlyingMinx 說...

這其實也有你的智慧。
從前的我什麼狗屎垃圾也講給人知.....但係究竟有多少人真的替你開心真的替你分愁呢?

揚眉女子 說...

係呀, 我就係咁覺得.

不過我會當妳係好朋友喎! 妳有咩事都可以同我分享架!!!

匿名 說...

R小姐
....我覺得朋友好緊要, 其實係咪...你要求高,又或者太唯美呢? 知己朋友其實唔駛做D乜既, 係身邊就夠架啦

揚眉女子 說...

我無要求架, 只不過唔想麻煩到人咋!

妳係咪好想我麻煩妳??

匿名 說...

R小姐
2睇啦,你麻煩我即係有唔開心(例如),咁就唔係咁好啦,我都想你開開心心嘛,但我唔介意同你分憂既,其實朋友未必會覺得煩擾既,因為始終都係當事人既事,每一個決定都要佢地去做,同其他人無關,亦唔係其他人可以影響到,當然呢d係我睇法,而且人越大,知己朋友係身邊就夠架啦,好多野(後生或年長)都係自己去面對既

揚眉女子 說...

但係我開心時, 人地又未必會為我開心, 可能仲覺得我煩. 唔開心, 講比人知又唔會開心D, 咁講黎又無呢個必要.

匿名 說...

R小姐
唔.......你要學習呢個詞語"分享"

揚眉女子 說...

我係好少同人分享架...

匿名 說...

R小姐
唔.....每個人有唔同性格啦,無話邊樣先對既
不過我鐘意分享,其實你寫Blog都係分享既方法之一呢架

揚眉女子 說...

唔同既, 我寫完, D 人可睇可唔睇, 唔會煩到人嘛.

carol 說...

其實我也是你文中所說的一類人。

我也認同一個人自己的悲傷沒必要令朋友或身邊人也一同悲傷, 而且當你分享悲傷, 同時間也在期望回應, 當聆聽者給你不合心的回應, 其實心裡可能是會增加悲傷的情緒。

而分享自己的快樂能感染別人快樂的話, 何樂而不為?

我常說, 快樂分出去是增加+ve指數, 而悲傷分出去是增加-ve指數的。

揚眉女子 說...

收到! 得閒要增加吓+ve指數.

FlyingMinx 說...

多謝你!那麼我得閒就煩吓你啦!ha...

揚眉女子 說...

無問題~~ 不過開心都要同我分享wo!