2008年9月6日星期六

夏威夷風情


比起其他服飾,家裡最多的,就是連衣裙。我懶惰,不喜歡花功夫為衣服左配右搭一番,爽性套上連衣裙,一分鐘內便可以出門。

我尤其喜歡連衣長裙,家裡有好幾條都是這類款式的,相似得有點混亂了。這條,好像是上月買的,但還未有機會穿。我好鐘情這種打扮,盤起鬆鬆的曲髮再在旁結個誇張大花髮夾,如果在街上看到個穿得滿有夏威夷風情的,那個很有可能就是我。

10 則留言:

Hana 說...

家裡最多的,就是連衣裙x2

haha

揚眉女子 說...

又一共通點!!

匿名 說...

我覺得呢類花裙好蝦人著,自問carry 唔到 : )

我都好鍾意BCBG呢個牌子,雖然一件都冇買過(well,我係一個慳妹!),但佢D款我好鍾意..覺得好靚

留意到劉璇呢排既贊助牌子係BCBG.... : )

揚眉女子 說...

selina,

咁妳又講得啱喎! 我買個時都諗左好耐, 好彩著出黎都會好嚇人.

其實我都好慳, 我都係去樓上舖或者水貨店買, 仲要等特價. 有時都搵到平貨架, 百幾二百蚊一條, 仲抵過IT.

FlyingMinx 說...

好美麗呀!

揚眉女子 說...

妳都買條吖!!!

FlyingMinx 說...

都好呀!你在那裏買和多少錢呀?

揚眉女子 說...

呢條係佐敦d 舖仔買, 不過好抵, 百幾蚊.
如果有機會見面, 我帶妳去吖!

FlyingMinx 說...

一言為定!!

揚眉女子 說...

give me 5!!