2009年4月18日星期六

張家界鳳凰深度遊第六天

依然是你有你鄉下人日出而作日入而息的生活我有我現代人磨爛蓆懶床的態度,為補償張家界慘過賣豬仔的辛酸史,我們決定賴到十點才起床,施施然梳洗之後吃個好早的午餐。舊同學說不如今天不要搬客棧了,我說好,於是下樓跟老闆說再住一天,她忙著打麻將,敷衍我們回來再算錢。

當天我們才真正遊到江邊,看到兩旁很原樸的木石建築,活像風景照上看到的一模一樣。小橋流水人家,就是這模樣。沿著江邊去到沈從文的墓地,旁邊還有一家書店,放了沈從文和黃永玉的著作。我沒看過邊城,也不打算看,所以其實我對沈從文倒不是太有興趣。反而我喜歡黃永玉的畫,尤其是他的漫畫,淺白幽默。本來想過買一本回去,但感覺一本不夠過癮,一套又太重,最終擱下沒買。

在古城內到處都賣銀飾手工品,我買了兩對耳環兩支髮叉。看到外國人議價,小販開價十元四隻,還價一元一隻,最後十元六隻成交。成交價不是重點,重點是外國人說一塊錢一隻時字正腔圓,又好離奇地聽得明十塊六隻,更離奇是他們一家四口沒雇導遊。我知我知鬼佬來中國自由行其實好正常,但是在張家界喎在鳳凰喎不怕被人割腎嗎?

我說,不如出城走走啦!於是便走出古城去到新城區。看到更多更新奇的炸物,首推外脆內軟的炸香蕉。我無講錯你無聽錯,名副其實外脆內軟的炸香蕉,而且只售一塊半。點了個麵,事前已千叮萬囑地不要辣,但成品還是好神奇地出現紅海。老闆也很奇怪,大喊沒有放辣呀!後來加利略顯靈,最終發現源頭是來自鑊和鑊鏟!吖頂我真係發夢都估佢唔到囉!好勉強地吃了幾口,頂不順放棄了,從此安份守己地吃回我的炸物好了。

是夜正當我們打算吃飽後回房早抖時,舊同學驚見幾家髮廊,她說想去剪個髮。吓我大驚,有點搵命駁的感覺。舊同學說最多修修髮尾剪剪蔭,應該不會出錯到那處。咁,都啱嘅,總不會來個鏟青吧。但這個意料之外的剪髮行程卻是意料之外的漫長,單剪足足花了一個半小時,埋單六元。我無講錯你無聽錯,是六元。

折返客棧,已經十一點了。我們正考慮要不要拍醒房東付今晚的房錢,因為明天我們要雞啼咁早起床回程。但舊同學又說,妳少擔心啦佢仲驚過妳呀聽朝先算啦!咁又係,聽朝一定係佢哋早醒啲,即使我哋雞啼咁早就走。

是夜,後來者喉嚨反超前榮登報銷名單上之首。

5 則留言:

新鮮人 說...

你個fd好勇敢,
竟然夠膽攞個頭去"較飛",
愈諗愈好笑,
不過佢咁遊覽法先至過癮嘛,
乜都試乜都玩,
唔係去黎做乜喎!

哈哈哈~~~~

揚眉女子 說...

我舊同學真係好堅, 佢話6 蚊博得過喎! 我後來諗落都岩既, 修修髮尾斷估都唔會衰得去邊.

新鮮人 說...

大陸嘅嘢好難講,
六蚊事少,
頭髮事大,
出咗錯點返黎現人,
最慘係可能唔可以即時補救嘛,
隨時畀人笑足成個星期,
所以我都覺得你個fd超勇!

新鮮人 說...

我諗諗吓,
揾人做"先頭部隊"就啱嘞,
佢心口有個勇字,
佢試完你再試就無死囉,
哈哈哈~~~~~

揚眉女子 說...

新鮮人,

佢話頭髮既野好快長返喎, 佢話如果唔OK, 返落香港再去髮廊補救返囉.

就算真係剪得OK 我都唔會試, 問題唔係驚剪衰左, 係唔想再硬坐個半鐘!! 剪左個半鐘喎, 真係勇氣少D 都頂唔順.