2009年4月5日星期日

事先張揚的張家界深度遊

我又要出走了,這次是艱苦之行,張家界鳳凰古城的一週深度遊。

自訂了機票後,便把這事擱在一旁,一直日拖一日沒意欲計劃。心想從北京回來還有一個星期,到時再想吧。但時間過得很快,明天我便要出發了,跟舊同學還未約好到底在深圳還是廣州會合,行李未打點,保險未買。明天我還要揹著背包回公司,下午才離開。

算一算,放午膳時我得叮一聲從公司飛奔打的到尖沙咀火車站,過了深圳關又要直跑去買車票上廣州,其實我還未攪清楚售票處在哪裡,只記得出關不遠。到了廣州還要直去白雲機場,趕上六點多的飛機。咳,如果我沒記錯的話,是六點多。如果一環接一環中間沒誤時誤點的話,應該是夠時間的。

昨天接到舊同學的電話,嗌晒救命發現包包太小放不完行裝,我說我不管了,大不了,不帶傘(帶便利雨衣)不帶化妝品護膚品(素顏加大墨鏡)不帶髮GEL(頭箍鯊魚夾),爛撻撻去旅行。

還有一道難題,實情我們還未訂旅舍。明天到達張家界時該已九、十點了,我膽粗粗地說唔驚嘅,出到去搵地方住應該唔難嘅。舊同學的反應是吓了一聲,狂說好驚好驚。我說,有錢就唔驚啦。嗯,其實也有少少驚啦。舊同學提議,不如搵返個導遊啦,三日盛惠四百一每人,包餐住。本來心想這個價都OK,但舊同學補充,之但係住農舍客棧都係廿五一晚咋喎!吓?!咁四百一即刻唔OK。舊同學附和,係喎我哋兩個夾埋俾八百二十,機票都係三百幾咋頂你!

就係咁,即使兩個女仔好驚好驚都好,還是堅決要真正自由行我唔理。

19 則留言:

c 說...

好刺激啊!!!
下次去叫埋我~~~~
大前提係平,哈哈。

Unknown 說...

嘩....夠唔夠時間去廣州? 直通火車 唔係分分鐘 有....
重有 妳 2個 掂唔掂? 小心呀 老友..

Unknown 說...

記得 買多的潽耳茶 ok?

揚眉女子 說...

C,

但係妳有無咁多假期? 要請4 日呀.

GOOD,

應該就夠既... 其實我唔係驚趕唔切到機場, 我諗大不了咪lur 地搭下班. 最驚係要一個人上廣州, 我認唔到路.

揚眉女子 說...

潽耳茶, 唔係雲南咩?

Unknown 說...

妳知唔知 廣州 好塞車?

跑去買車票上廣州,其實我還未攪清楚售票處在哪裡,

係 樓上

揚眉女子 說...

下? 乜係樓上咩? 唔係同一層???

我知... 所以聽天由命囉...

洛言 說...

小心銀包證件,到每一處,每事問,可以省許多無謂時間。

十蚊雞買把輕便縮遮好喎。

自由行,好玩呀,但真係要量力而為;錢應使即使。

普洱變了潽耳,錯置了。有象徵意味。呵呵!小心點即可,不用太緊張。

旅途愉快!

assenav 說...

GOOD先生/小姐再次出現,以爲走左添

小姐亞,玩野都唔係玩成gum亞,趕唔切飛機好大獲架!快D買保險啦,好多都可以上網投保,三分鐘搞掂

新鮮人 說...

還是找導遊好一點,
山路崎嶇又多分叉,
且不少路段十分危險,
除非你只是坐坐吊車一遊,
否則有些錢慳不來,
安全第一!

Morca 說...

駛乜驚,恆齒都已經出齊晒
:P

祝旅程暢快!

揚眉女子 說...

洛言,

最終唔記得買便利雨衣, 唯有死死地氣拎打遮.

係喎, 普洱... 其實我一直以為"潽"字, 謝更正!

assenav,

我依家買呀, 真係差D 唔記得呀!!

新鮮人,

我真係咁諗, 大不了, 坐吊車. 再大不了, 返農舍睇電視. 介紹話有彩電架!!

Morca,

多謝... 希望旅途順利啦!

不是公主 說...

唔記得買保險唔緊要啦..
火車站有藍十字機, 即買都得呀~
仲可以俾八達通.. kaka

小心0的呀~~~~

揚眉女子 說...

買左, thx!

Hana 說...

順風順水!

匿名 說...

我都是自己旅遊。唔使擔心噶,我一個人去大陸旅遊都是這樣。自助游恨開心的,沒必要搞到什麽都擔驚受怕似的。祝你玩得開心!

p.s.我去的是桂林。經驗多,有需要我把寶典告訴你。哈---小莫

揚眉女子 說...

Hana,

返來喇! 無穿無爛!

小莫,

男仔一個就OK, 女仔就真係唔會, 尤其是我呢D 無乜方向感既人. 不過總算平安返到香港.

akei 說...

想借問聲,你六日去左乜地方呢?跟團會唔會比較好呢?
我老婆都話想去張家界...

揚眉女子 說...

Pls read my blog, i already told my trip here.