2009年2月22日星期日

化妝桌上 之三

化妝掃我不多,主要是大掃,貪其大大把好抵用,但這個心態是很無聊的我知道。BOOTS 的NO。7 是前年開倉買的,好抵才幾十元,毛料軟不刺面,但手把過長,放置有點不便。RED EARTH 的那把是我用得最久的化妝掃,沒十年也起碼八年了。毛質較硬挺,但抓粉能力很好,我現在當成胭脂掃用。那時才三十元一把,當然現在沒這支歌仔唱了。BODY SHOP 的也很久了,該有五年以上,那時好評如潮,於是屈舊同學送我,當生日禮物。這把是眾多化妝掃中毛最軟最細的,我用來上散粉,可以掃出很薄很透明的效果。最小的是眼影掃,沒牌子的,購於妝藥店。眼影掃我買過幾把,通通都丟掉,唯獨這把我用了好幾年。忘了是馬毛還是貂毛,總之毛質真的不錯,不會掉毛,而且不易飛粉。這把的價錢不便宜,那時又是鬼掩眼被售貨員力推下購買的,但用後沒後悔。

散粉,或稱碎粉,又或稱蜜粉,我以前買很多,但現在已戒了。剩下幾盒處於半放棄狀態,不知用到何年何月。那盒餅狀的是VOV 的壓餅,別看顏色很白,其實是透明的,補妝用絕佳。SELFIT 是日本年輕少女的化妝品牌子,產品都是日本製。在卓悅購入,五十元有找。這是我的第二盒了,粉質很細很薄,狂掃幾層都沒有厚重感,果然是自然少女用的品牌。BODY SHOP 的支狀粉連掃,相對比較少用。粉中加入閃光粒子,前陣子喜歡那種反光水潤的妝容,同樣是屈友人送來當禮物的。但用了幾次後,覺得粉量很難控制,就擱在一旁,等丟。ESTEE LAUDER 的那盒我也少用,粉色帶粉紅,有點光澤,掃上面後膚色很好。別看它細細盒,那時跟友人夾單湊數而買的,很貴,想起都心痛啦總之。

濕粉我沒用了,改用膏狀的。T&T 那支是兩年前開倉買的,遮瑕一流,而且一點都不乾。只要用手指塗上,指腹的溫度會令粉底融化,很貼很自然。現在我沒再用來當粉底了,還剩三份一左右,我改當成遮瑕膏用,黑眼圈、暗瘡、紅斑,都能遮蓋得很好。就算是結痂的傷口,輕輕按幾下,效果都令人滿意。另一盒是雙妹嘜的美顏霜,其實即是日霜或普通面霜。它看起來是粉底的顏色,但上面後其實是透明的,而且帶珠光效果,有柔化面色的作用。平常我會當成日霜塗面,再掃一層薄碎粉,感覺就像化了妝一樣。不得不讚,這盒美顏霜真的很好用,我已用了三盒。雖然,一盒只得十克份量。

16 則留言:

匿名 說...

我都曾經瘋狂地搜刮化妝掃,總係覺得要有各式各樣的掃先至夠專業。

不過而加就覺得除左碎粉、胭脂同修容掃之外,其他都係多餘的。而且化妝掃無必要買名牌,反而毛質好唔好先至最緊要。

呢方面你比我早D看破紅塵,GOOD

揚眉女子 說...

咦...? 請問修容掃即係咩?

我近來仲要入多把眼影掃, 唔要名牌唔要貴, 找尋中...

匿名 說...

好鐘意睇你寫化粧啊!

化粧掃我覺得去日本買嗰d質地好, 好過香港有嗰d 所謂名牌子, 仲平少少添~

碎粉我得一盒chanel, 隻色好搪瓷娃娃咁,已經日日狂用, 用左三年都未用哂...

我都有興趣下次睇你寫指甲油呢!最近我買了深紫色!

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

o岩晒! 我正有意思寫下指甲油! 不過我覺得自己寫得唔pro, 攪下氣氛居多.

仲有香水呀, 我尋日執執個櫃, 頂丫大拿拿幾十支香水, 仲有幾支重複呀! 勁dum 心.

chanel 碎粉... 咁咪好貴?

匿名 說...

搵日同你一齊行街

修容即係shaping,將塊面gei輪廓凸現出黎。一般都會用斜角掃

揚眉女子 說...

好呀!

係咪即係打暗影? 我見d 人打鼻骨d 暗影好勁, 好想試下.

匿名 說...

打陰影打得唔好會搞到塊面好似污糟左,唔好亂黎。最好搵個化妝師學下。因爲個個人都唔同

揚眉女子 說...

啊... 咁how about 腮位? 年紀愈大覺得腮位愈來愈明顯, 唔知係咪"趙"得香口膠多.

匿名 說...

期待你寫甲油和香水啊!
我都鐘意香水, 鐘意chanel同anna sui. chanel no.5新嗰隻eau premiere幾清, 綠色chance 水果味都幾好. 仲有d咩好味又long lasting嘅香水不妨介紹下丫!!

chanel聖誕出左三支甲油好正, 可以望下: http://uma.chanel.com/moscou.php
boutique先有得賣架!

chanel 碎粉好大盒,係肉色嘅,嗰時買三百七十幾蚊盒, 依家好似冇左, 我唔太sure, 依家只係見到白色嗰隻powder cristalline, 好似呢隻仲貴少少, 因為佢白掛.

也愛化粧的人

匿名 說...

塗了雙妹嘜日霜之後,塗碎粉之前是否仍需要塗base?

匿名 說...

哇,好一個香奈兒粉絲!

其實腮位係咪即係顴骨對落gor個位?我天生gor度就凹入去,所以從來都唔會打陰影係gor度。

但係大部分人都會由髮綫邊緣一路打陰影,然後去度gor度就向前(唔知你明唔明呢)。

Anyway,下次比個迷你Clinique Bronzer你玩下,橫店我都唔用

匿名 說...

我認爲化全妝一定要有的掃:
碎粉掃(可用粉撲代替),胭脂掃(呢個我覺得無可替代),修容掃(可與胭脂共用一掃),眼綫掃(除非用眼綫液或者筆),眉掃(可以用棉花棒代替),鬆毛眼影掃(要黎blend開眼影)

點解可以代替我都覺得要有呢,因爲真係效果會唔一樣,例如用粉撲會令粉底好厚,修容要用斜角 etc

揚眉女子 說...

哈哈哈, 多謝妳呀! 我仲諗住寫下化妝野係攝時間呃post, 點知原來有人睇喎, 好感動!

嘩... 好捨得! 370 幾一盒我諗我要諗幾個月. 我買過anna sui 碎粉都要3, 4 百蚊, 已經肉都痛埋 + 發誓唔再買... 我淨係會買chanel 唇膏咋, 好小家架我其實.

唔洗塗base, 我直上面.

揚眉女子 說...

assenav,

好呀, 多謝先.

嗯, 好pro!

匿名 說...

嘩...嗰盒碎粉我用左三年, 用緊第四年啦! 已經用左大半盒lu, 我日日用夜夜用嘛!都抵嘅, make sure自己唔好用用下唔用咪得囉~~

但係我洗爛左佢個粉撲, 喺第度買左個cheap粉樸用住先咋.

chanel唇膏呀, 包裝好靚, 不過好似唔夠潤同埋好似d色唔啱我... 但我用chanel 唇彩, haha!!

快寫香水同甲油丫, 等緊呀!!!

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

chanel 包裝好靚--> 100% agree! 所以先會虛榮跌錢買.

等我搵返d 香水甲油出黎, 寫幾篇先!