2009年2月15日星期日

化妝桌上 之二

銀色那把是KOJI 的睫毛夾,本想買資生堂的試試,但那時在卓悅被購貨員力推之下買了這個。買時有點後悔,其實價錢跟資生堂的差不多,但用後感覺良好,弧度剛剛好,從不會夾到眼皮。而且那條膠條彈力非常好,用了差不多半年還未壞。另一把金色的是上次跟翠去高雄時在十元店內搜得的,香港很常缺貨,但在高雄卻滿架都是。這個在一般的化妝店賣三十多元,很好用,輕輕一夾睫毛便能翹起來,而且持久度很好。潤唇膏是我每天必用的產品,凡士林的超好用,我已買了數支作後備。天氣乾的時候,我會睡前塗一層厚厚的,翌日早上便全吸收了,又便宜又實用。而BOOTS 的大麻潤唇膏是J 在英國旅行時送我的拌手禮,但我不喜歡薄荷味,所以用了一年多還未用完。COLOR COMBOS 的眼線筆是幾前年在莎莎買下的,貪其顏色很鮮艷。筆頭很滑很顯色,尾部是眼蓋打底的襯色閃粉,輕輕一擰便能取出粉末。

睫毛膏我用得很兇,幾乎一兩個月便要開支新的。通常我喜歡開兩支輪流用,舊的美寶蓮剛壽終正寢,而這支FASIO 也快要乾掉了。FASIO 是家中必備的睫毛膏,因為其防水防汗防油的能力真是一絕,就算哭上幾小時或游半天水都不會有掉色問題。但缺點是不纖長不豐盈不捲曲,就算掃他三五層,表現還是中規中矩。而且卸妝也令人頭痛,一定要用強力的卸妝油,而且一次不夠轍底。那支MARY QUANT 的眼線液,是我的第一支也是唯一一支。買金色的原因純粹是因為在打折,而且這顏色大路得很。其實我不太懂用,所以用了幾次便放棄了,一直擱在一旁。金色的那盒是ETUDE 的眼影膏,可獨立使用或用作打底。質地很滑很幼細,塗一層薄薄地便足夠貼在眼皮上,再掃上眼影粉更事半功倍。

胭脂是十世都用不完的妝物,所以現在我很少買了。左邊的是RED EARTH 的兩色胭脂,M 送的。很好用,不飛粉又貼面,我很怕那種粉末鬆泡泡的,用掃子一掃,粉便散到一桌都是。但這個完全不會,而且掃子質地蠻好,不刺面,也沒嚴重的脫毛情況。但是盒子很重,不能帶出街,我只放在家裡用。另一盒CLINLQUE 的粉色胭脂,剛買回來不久,還未用。在卓悅買的,配上同品牌的小掃子,才三十元,所以便收了。還不清楚好不好用,但掃子摸上手似乎不錯,而且掃頭夠長夠寬,這樣暈色比較容易自然。一直都好想開來試試,但RED EARTH 的還剩一半,現在開新的用會不會好折墮呢?要知道,我是個好貪新忘舊的人。

16 則留言:

zoe 說...

我都係fasio粉絲,而家用緊果支係shock free (curl long),都堅係幾long的。不過真係頗難卸,溶好耐都溶唔晒。

胭脂我就黎用完一盒先會買定新,但開左新黎用都真係唔會再掂舊果盒,好快又丟左去,哈哈。

揚眉女子 說...

我想要濃密喎, 要成把羽毛扇個D 呀! FASIO 應該唔得, 我試過佢支濃密型, 一D 都唔密.

大家咁話啦, 貪心忘舊既少女!

匿名 說...

我貪新忘舊d喎~ 粉紅一盒紅一盒橙一盒朱古力色一盒金一盒!!! 永用不完...

點算呀????!!!!!!

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

我發現化妝既女人都有呢個死穴, 就係永遠都用唔完D 胭脂. 其實我以前都有, 用胭脂永遠見唔到底. 後來有一次大掃除, 執左十盒八盒出來, 有D 仲未開架! 不過已經過左幾年, 所以一定要丟.

好心痛, 自此之後我就一定要見底先買另一盒. 不過見底都唔係辦法, 因為仲有成半盒架都!

匿名 說...

胭脂真係永遠用不完呀! 我皮膚都頗白, 掃少少已經夠, 掃多少少會好似馬騮pat, 所以永遠用不完...
胭脂用喺面頰, 我一定唔會用超過兩年!
我有諗過個辦法係:買盒細少少嘅, e.g. IPSA嘅, 可以快D用完冇咁徙;另外一個辦法係:買胭脂PALETTE, 不過呢個要撞, 最好係兩邊細塊嘅, 一邊粉紅, 一邊橙或一邊閃粉嗰種, 仲可以撈色用!

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

胭脂唔同眼影, 眼影細細盒唔多覺, 不過胭脂又大盒, 用量又少, 所以好明顯浪費.

我都有諗過買細盒d, 不過人就係咁衰, 見到大大盒就覺得好抵用! 其實一盒用一年都唔止呀!

第2 個方法睇落好完美, 不過每日返工趕時間, 係唔會有心情再左溝右溝! 我覺得好賤呀, 以前買咁多返來又唔用! 所以依家都好少買新野, 情願有錢剩捐左佢.

匿名 說...

我覺得胭脂的玩法無眼影多,所以我的胭脂都係得好少,少過10盒。不過應該唔會再買,除非有特別吸引。

最近少出門,出親街都係趕頭趕命,已經退化到只係睫毛眼綫。我如果用粉底唔用胭脂,好容易嚇親人。不過有時我用左胭脂就更加嚇人。哈哈!

揚眉女子 說...

我都係退化晒, 5 分鐘出門, hea 到爆...

我依家用死一隻色, 眼影日日呢隻色, 胭脂又係日日同一隻色, 唇膏都係. 要勁趕咁流水作業!

匿名 說...

Haha , 返工趕時間我都唔會左溝右溝架. 一隻掃質喺兩隻色中間, 自動撈色呀! haha

不過胭脂我最近用NARS~

我唔會日日同一隻色呀. 一日earth tone, 一日彩色D, 我唔想日日同一個樣呢~

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

我都想咁, 不過係星期6 日得, 平日趕頭趕命咁.

有心機個時試過十隻色上眼影, 左5 隻右5隻, 不過同事都係笑下就算, 因為我時不時都咁誇張.

匿名 說...

返工可以誇張真係好啊...
我就唔得lu...

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

哈哈哈, 我公司都OK, 個個好後生嘛!

ee 說...

我都好愛化妝喔~~
其實而家某些牌子啲胭脂已經出得很細盒,例如RMK、Shu Uemura...都有,還有特別功能呢,像是溝色或做shading。很好用呀!

我亦非常同意,貪新忘舊很易呢!
然而,做過覺得很好的產品(或者顏色),真係會用得晒架~~之但係,用完就變絕版,想買都買唔番囉!

揚眉女子 說...

係喎, 好多時都係咁!!! 唔想要既就唔斷命!

其實我都想搵盒打暗影, 不過通常呢d 都係大大盒, 我又怕懶得濟用幾次又放埋一二邊, 仲諗緊買唔買好...

匿名 說...

ee,
rmk我用過佢隻creamy blush, 都係用唔哂..@@

揚眉,
maquillage 最新嗰隻胭脂包埋光影粉架, 一盒有五格包光影同陰影.
不過睇你鐘唔鐘意呢個牌子, 我覺得佢冇個image好professional嗰d牌子, 例如shu uemura, 嗰d 咁long lasting...好易甩.

也愛化粧的人

揚眉女子 說...

多謝你既意見, 等我有機會去試下先!