2009年2月1日星期日

悠長假期後

放了整整一星期的春節假,過著不用上班都有錢駛的阿太生活,煞是爽透了。

-初三穿了件橙色的兔毛大衣招搖過市,無懼被打的風險。新年流流,應該不會啩?
-沒有拜年,我家沒有這習慣。我跟MINX 說,最憎哩啲一年先見得嗰一次扮乜嘢熟呀?!
-沒有行花市,戒了好幾年。
-十分破財,不用上班但要朝聖,天天振興經濟啦。
-每天睡足十小時,骨頭都養懶了。
-需要好好控制自己情緒,新年不可以講粗口。
-看了多套賀年電影,在無線天天播。
-今年,我有坐定定看煙火,在電視機前。
-聽講今年我的生肖運氣不俗,忽然想去考車牌,應該能一剔過吧?
-也聽講今年我有桃花運,嗯嗯,聽住先。
-今年我沒甚麼想法,但求有工返有薪加有職升,就功德無量。
-要好低調地接利是,我這個年紀,開始有點尷尬。
-不派也不打緊,我也會好好配合扮睇你唔到。
-吃了大量炸物煎物,一發不可收拾,我指我的胃口。
-但沒吃到巧克力,阿彌陀佛。
-唉,明天開始又要吃生果做早餐了。
-明天要七時半起床,實在沒信心做得到。
-於是今晚,打算十一點就寑。

3 則留言:

匿名 說...

多謝你既「恭喜發財」,我都祝你牛年財色兼收。我既新年可以用三個好字黎形容︰「好悶、好凍同好飽。」

匿名 說...

唔知今年我生肖運程如何呢....

之前有人算命話我今年年底就會發現兼踢爆我男友一腳踏兩船的事.....灰爆 - 我們才剛開始拍拖......咁係咪即係叫我唔好拍拖~ 真搞笑~

等年底就知呢個人準唔準啦~ 哈~~

揚眉女子 說...

beingemmy,

大家咁話...

catstyle,

咁都唔一定岩既, 夠話我有桃花啦, 我唔覺囉.